Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ah länk förfan Men jaja jag fattar... Du får den snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ah länk förfan Men jaja jag fattar... Du får den snart Oh.. Sorry för ingen länk tanka ner den från DC++. Får jag den idag eller immorn (Allså 55 minuter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Imorron. Orkar inte göra den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Imorron. Orkar inte göra den nu Om 38 minuter allså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Om 38 minuter allså HAHAHAHHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Haha. Iaf här har du en ny sig. Inte så snygg som den gamla, enligt mig, men den är ju så du ville ha den. Kom på nu i efterhand att jag glömde ram, men du kan ju säga om du gillar den först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vad tycker ni om min nya då?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Vad tycker ni om min nya då?: snygg, lite otydlig text bara, ser ut som det står moooer, moover eller moouer Redigerad 27 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Någon som kan fixa en signatur till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 @ Kaboom: Snyggare nu, men om du byter färg på texten så ser man den bättre @ epix: Sure, hur ska du ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag ger dig fria händer, men du får gärna smyga in något med HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag ger också någon som är bra på signaturer friahänder... men som sagt jultema och Ramones/Led Zeppelin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ska jag ha en snygg sigg? hmmmmm.....hmmmm....hum.. um, varför inte! vill någon göra en till moi? ska vara något med GTA, vapen eller något roligt. tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Hmm jag kan försöka mig på alla tre Men säg till för guds skull om de inte blir bra! Alltså: epix: Fritt, men gärna något med HL2 Mr.M: Fritt inehållande Ramones/Led Zeppelin med jultema Colan: Nåt roligt med vapen eller liknande Gta Tema Var det bra så? 125:- Tack Nej men de kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag hjälper också till! Håller nu på med epixs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 !!! Tävling som alltid Ludee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Haha. Iaf här har du en ny sig. Inte så snygg som den gamla, enligt mig, men den är ju så du ville ha den. Kom på nu i efterhand att jag glömde ram, men du kan ju säga om du gillar den först Den va cool, Ta nån snygg ram som du gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) ok *edit* lägger in en liten Siana-logga också, så slipper du skriva ett tack ovanför sigen Redigerad 27 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 !!! Tävling som alltid Ludee som sagt! Är nu klar med din Epix. Jag uploadar den för tillfället. Säg till när du har sparat/uploadat den själv! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Epix.jpg Hoppas det va ungefär så här du ville ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ajfan vilken tung en Luddee Nu får jag slipa knivarna om de här ska gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts