tommy killer Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har gjort en ny sig med N.W.A stil. Om den här är inte bättre än nån av de jag föreslagit så kan någon vara snäll och göra en ny sig till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Gjorde denna lite konstiga men den ska vara lite ful. Ska jag ha den eller den jag har. Vad har hänt med dig? Du beter dig.. jobbigt. Trodde du var seriös. Eller jag tänker nog på Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jo, skulle tro det. Har också blandat ihop honom med Fido. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag med. Tokigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har gjort en ny sig med N.W.A stil. Om den här är inte bättre än nån av de jag föreslagit så kan någon vara snäll och göra en ny sig till mig. Vad har du smackat på för fult filter egentligen? Ser ut som bilder på min skärm och dator från -98. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har inte blivit tokig utan folk brukar säga att mina sigs är fula. Det har de rätt i eftersom jag kan inget när det gäller photoshop. Så jag vill gä'rna att folk ska tycka om mina signaturer. Jag klägger ca 20 min på en sig och 1 h på att tänka ut vad den ska handla om. Så är den bättre än alla förslag jag har gett eller ska jag behålla f 430. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad har du smackat på för fult filter egentligen? Ser ut som bilder på min skärm och dator från -98. Även kallat "dålig imitation av Max Payne-effekten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ny signatur, fast jag kommer förmodligen hoppa mellan denna och min förra. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/signatur_1234567.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Gjorde en ny: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Gjorde en ny: *Giggle giggle* That is soo gay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Foo', dunya' be messin' wid' Fiddy o' G-Unit be goin' G-G-G-G-G-G-G-G-G-G-G-G-G-G-Uniiiit on yo' ass! Ja, den var sannerligen medioker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Gjorde en ny: Han påminner lite om "OG-Loc" från SA.. "Im Gangsta!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tog bara en enkel avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ny avatar... "When the going gets weird, the weird turn pro..." That's depth for ya'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ny avatar... "When the going gets weird, the weird turn pro..." That's depth for ya'. Requesting 'I'm the man'-signature! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Requesting 'I'm the man'-signature! Baah... min signatur blev för lång när jag tog med den. Dessutom blev gamle Strangelove lite trött på att sitta i rampljuset, han tittar in lite senare. But I'm still The Man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Ny sig. Den visar vad jag lyssnar på för tillfället i Winamp. + Att jag gjorde en ny vanlig sig ovanför musik signaturen. Redigerad 4 augusti, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ny sig. Den visar vad jag lyssnar på för tillfället i Winamp. + Att jag gjorde en ny vanlig sig ovanför musik signaturen. Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Har bytt tillbaka från min Julavatar nu edit* ny sig också Redigerad 4 augusti, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ny avatar, inte haft nån på länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts