Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Criceripoff Meh... jag tar inte illa upp. Go for it, Fränshi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Meh... jag tar inte illa upp. Go for it, Fränshi. Mjo.... men jag väntar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Mjo.... men jag väntar lite Ärligt talat är den du har nu mycket snyggare. Scarface-signaturen var av ganska låg kvalitet i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ärligt talat är den du har nu mycket snyggare. Scarface-signaturen var av ganska låg kvalitet i jämförelse. Jo därför jag väntar och ska se om jag kan fixa ihop en snyggare signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Varför ? Tror han haft Al Capone i en signatur med ... men betyder det att jag inte får ha det bara för det ? Hans sign såg ju nästan exakt ut sådär. Visst får du ha det, men ripoffs är tråkiga och anti-originella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) *edit* Redigerad 1 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Använda? http://img47.imageshack.us/img47/3142/signaturgtasajten6wt.jpg Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ein klein Hobbit by. Byte? (Och kom inte med snack om snatteri. Den är 100% PS:ad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ein klein Hobbit by. Byte? (Och kom inte med snack om snatteri. Den är 100% PS:ad) Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ein klein Hobbit by. Byte? (Och kom inte med snack om snatteri. Den är 100% PS:ad) Jao, kanterna skulle kunnas mjukas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gjorde min första grunge signatur i förrgår: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gjorde min första grunge signatur i förrgår: Snygg som fan var den! Men det där är väl en grunt Warcraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Men det där är väl en grunt Warcraft? Huh? Undrar du om karaktären kommer från Warcraft? Isf ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har en ny sig nu, vad tycks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har en ny sig nu, vad tycks. Lite halvfult med limegrön text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Har en ny sig nu, vad tycks. Du tog en bild och skrev ditt namn med limegrönt. Fult enligt mig. Redigerad 1 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Lite halvfult med limegrön text Ja, Ändra till röd det är ju ferrari färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tänker inte ändra, måste ha lite ögonfallande färg.Panimala: Bara för att du kan göra grejer i ps så behöver du inte säga att jag snor bilder. Är säker på att du brukar göra samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gjorde min första grunge signatur i förrgår: Effin kickass. Använd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ny avatar och signatur. Järnkaminerna såklart. Men denna är bara tillfällig till Torsdag klockan 20:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts