Gof Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Jaja...Då böir det den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Det heter väl inte Eighth? För dom som inte fattat det så går man in på sidan och skriver in ett keyword som sedan används i olika "slogans". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 hihihihihhi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Sloganizer is teh shit! jaeger is what the world was waiting for. Things go better with jaeger. jaeger makes dreams come true. Let your jaeger flow! There's a bit of jaeger in all of us. Hhahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Så, fixade nytt nu. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/FGHGJHGKGKGJ.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Så, fixade nytt nu. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/FGHGJHGKGKGJ.JPG Var inte den för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Var inte den för stor??? Avataren är för stor, men det fixar ju sig. Och är verkligen signen för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Avataren är för stor, men det fixar ju sig. Och är verkligen signen för stor? 70 pixlar för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ny avatar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ny avatar.. Passar inte riktigt till signaturen, men den var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ny avatar.. Gillar du looptroop? Jag med. Modern City Symphonie (spelling?) är det bästa albumet enligt mig. Har sett dom live ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Passar inte riktigt till signaturen, men den var snygg. Kommer ny signatur också @P-C: Älskar Looptroop , Modern Day City Symphony är ruskigt bra, Vet dock inte favoritalbumet.. Fort Europa är också väldigt bra edit: Meh.. hittar ingen bra bild.. får bli denna så länge Redigerad 29 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 70 pixlar för stor. Jaja, får ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jaja, får ändra. INTE SÄRSKILT SMART ATT SÄTTA DIT EN SLOGANIZER-SIGN DÅ DU REDAN HAR IRRETERANDE STOR SIGN!!!!!!!!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 INTE SÄRSKILT SMART ATT SÄTTA DIT EN SLOGANIZER-SIGN DÅ DU REDAN HAR IRRETERANDE STOR SIGN!!!!!!!!!1111 Näpp, jag har ändrat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Näpp, jag har ändrat nu. Tur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Väldigt dum fråga,men hur gör man ramar i photoshop? Gör mina i paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Ny signatur! http://img278.imageshack.us/img278/4391/spidersign3333es.png Redigerad 29 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Väldigt dum fråga,men hur gör man ramar i photoshop? Gör mina i paint! Trycker Ctrl + A och sen tar du edit; stroke tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Trycker Ctrl + A och sen tar du edit; stroke tror jag Thanks! Och som man brukar säga: 'Varje dag lär man sig något nytt' Redigerad 29 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts