Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Helt ok, men jag skulle gjort texten mindre och satt den i nåt hörn. Sen e de inte så bra kvalite på bilden, och en ram skulle sitta fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Helt ok, men jag skulle gjort texten mindre och satt den i nåt hörn. Sen e de inte så bra kvalite på bilden, och en ram skulle sitta fint Det är meningen att det ska vara sån kvalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Min??? Nej... Cortez är väll rätt ok?! Har inte hört av honnom på länge... Han kan väll inte blivigt bannad :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jo, han kan ha blivit det, men troligen inte Gunde, din och Cop* e ju lika som bär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vad tycker ni om min nya avatar och signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag har lagt märke till att zelda har åldrats! eller är det bara tomten! Jag har också märkt att funny's nya e grym! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 :"> Hur fan lägger jag upp en avatar? Som dennna (se bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hmm... den bilden har adressen http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1101498102.gif gå in på My Controls > Edit Avatars Settings > Skriv in adressen jag gav dig där det står Enter a URL to an online avatar image> Update Avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 sry för dubbelpost men jag håller nu på med en julversion av mina aegande ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Tack den äger fett ju Redigerad 26 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Sry för dubbel post men kan någon upploada denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Sry för dubbel post men kan någon upploada denna? Ska jag göra det? Uploadade den här.. Redigerad 26 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Ska jag göra det? Uploadade den här.. Klarade det själv :"> Redigerad 26 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fan måste man ha en Tomteluve jävel? Hur kan man sätta tomteluvva på min Jag kanske ska byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fan måste man ha en Tomteluve jävel? Hur kan man sätta tomteluvva på min Jag kanske ska byta? Du kanske ska byta ja.. Siana skulle du kunna göra en ny åt mig den här börjar bli så jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Bryter du dina egna löften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Haha fin skribb Sure kan jag men vad är det jobbiga??? Hur ska du ha den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Haha fin skribb Sure kan jag men vad är det jobbiga??? Hur ska du ha den då? Jag gillar inte det svarta och vita tesammans . jag skulle vilja ha nåt som liknar din Med skugga bakom och någon fräck bakgrunds bild bakom som denna (se bild) Redigerad 26 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vad är det? En bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts