P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Black mage (nr 3) är snygg men den går inte ihop med signaturen. Tänkte fixa den men jag gillar signen. avatarn är rätt tillfällig tror jag. gillar inte "theman" särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Va? Vad är det för fel? En beende kvinna med en massa tända ljus får mig att tänka på stark operamusik och dödsscener. It's all good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 It's all good. ...It's Allright, Fuck all day, Fuck all night. Ska jag använda den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 ...It's Allright, Fuck all day, Fuck all night. Ska jag använda den här? Nope. verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 ...It's Allright, Fuck all day, Fuck all night. Ska jag använda den här? Nej, fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Gjorde en ny signatur... igen. Sånt jag gör när jag har tråkigt, vet ni. Är rätt nöjd, men vet inte riktigt om det vänstra berget och texten passar in. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/wiz_sig.gif Edit: Ny bakgrund på avatarn också. Ville ha förändring. Redigerad 18 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gjorde en ny signatur... igen. Sånt jag gör när jag har tråkigt, vet ni. Är rätt nöjd, men vet inte riktigt om det vänstra berget och texten passar in. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/wiz_sig.gif Yeah! Spara som .PNG om du vill att alla kanterna ska bli mer "smooth". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Yeah! Spara som .PNG om du vill att alla kanterna ska bli mer "smooth". Jo, fast då blir inte den översta delen transparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gjorde en ny signatur... igen. Sånt jag gör när jag har tråkigt, vet ni. Är rätt nöjd, men vet inte riktigt om det vänstra berget och texten passar in. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/wiz_sig.gif Jo den var snygg, tycker du borde ha den, men den du har nu passar också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo den var snygg, tycker du borde ha den, men den du har nu passar också bra Han har flera olika. Randomizer på uppladdningsstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hade kanske tänkt att byta till den här..vad tycks? Snälla byt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo, fast då blir inte den översta delen transparent. Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ok Panimala. Kan du säga hur man gör transparent PNG då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ok Panimala. Kan du säga hur man gör transparent PNG då? Problemet med png är att IE inte klarar av att visa dom transparent, utan lägger en grå bakgrund istället. lättast vorre en transparent gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo, kom på det nu. Får väl vänta till IE7... SUCK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Problemet med png är att IE inte klarar av att visa dom transparent, utan lägger en grå bakgrund istället. lättast vorre en transparent gif Men lol, såg det med IE nu, ska aldrig göra transparenta .PNGs nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tog tillbaka ett gammalt tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Tog tillbaka ett gammalt tema Percy! Edit /bullet. Cp inloggning. Redigerad 18 juli, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Ny signatur. Men jag byter nog snart endå. http://img314.imageshack.us/img314/2378/panimala6wk.jpg Redigerad 18 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ändrade texten på signaturen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/wiz_sig2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts