Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag stjäl då mina från diverse filmer/bilder. Off my back, anger monkey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ny fråga. Hur fan då? Det är olika...vissa kanske är skillade och gör allt helt själva...annars finns det massvis med tutorials som hjälper en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Funderar mest på hur Green Goblin får till sina snygga... Edit: Liquid hade redan svarat... Redigerad 16 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag stjäl då mina från diverse filmer/bilder. Off my back, anger monkey! Måste man inte ha tillstånd för sånn't ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja, du skulle fanimej behöva fräshas upp lite Ordie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Måste man inte ha tillstånd för sånn't ? Inte om man inte bryr sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Måste man inte ha tillstånd för sånn't ? Jo, det må du tro. Snart knackar Universal på dörren och tar mig. Kort sagt, nej. Såvida man inte är en paragrafryttare. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu ber jag igen(börjar bli less på detta).... Kan nån Skriva mitt namn med en passande stil och lägga till en ram på den signaturen jag har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu ber jag igen(börjar bli less på detta).... Kan nån Skriva mitt namn med en passande stil och lägga till en ram på den signaturen jag har?? Om du börjar bli less på att vänta så ska vi ju inte låta dig hållas. här har du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du börjar bli less på att vänta så ska vi ju inte låta dig hållas. här har du Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du börjar bli less på att vänta så ska vi ju inte låta dig hållas. här har du Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du börjar bli less på att vänta så ska vi ju inte låta dig hållas. här har du Du är rolig. Jag skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Du är rolig. Jag skrattar. Jag tyckte det var kul Kladdade dit ditt namn, bara för att du bad så snällt... take it or leave it http://img347.imageshack.us/img347/2019/2225lt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Skulle tippa på att dom flesta gör dom själva i PS Men inte du... Jag har iaf sett bakgrunden som du har i en bild på Deviantart. Fick du den därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Du är rolig. Jag skrattar. Föröskte inte vara kul. Däremot ville jag visa ungen att man inte ska hålla på och säga: "Fixa en sign åt mig. jag börjar bli trött på att vänta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag tyckte det var kul Kladdade dit ditt namn, bara för att du bad så snällt... take it or leave it http://img347.imageshack.us/img347/2019/2225lt.jpg Thanks Förlåt P-C om jag gjorde dig sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men inte du... Jag har iaf sett bakgrunden som du har i en bild på Deviantart. Fick du den därifrån? .hehe japp, har den som wallpaper oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag tycker du ska ha min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Absolut_Diezl_copy.jpg Har fixat en ny bild till min signaturrotator Redigerad 16 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ny avatar, lolololololol. Isch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts