Curly Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ny siggedisiggedisignatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Byte.. 1. http://img228.imageshack.us/img228/3234/resizewizard19ys.jpg 2. http://img228.imageshack.us/img228/6409/resizewizard21kr.jpg Tycker personligen ettan.. Edit: Ny avatar... Redigerad 9 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fick jobba hårt med min nya geting. Vilken ska jag ha? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Sign3.jpg Lätt den här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lätt den här ! Ok, den andra kändes lite störig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny sign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny sign. Aah. Cliff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny signatur. Men är inte riktigt nöjd. Den är lite tråkig eller nåt, vet inte riktigt vad det är.. Skulle vilja ha lite respons, mindre text, andra färger, allt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny signatur. Men är inte riktigt nöjd. Den är lite tråkig eller nåt, vet inte riktigt vad det är.. Skulle vilja ha lite respons, mindre text, andra färger, allt sånt.. Starkare färger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny avatar. Ny signatur kommer så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny avatar. Ny signatur kommer så småningom. Byt inte. hatar när folk som typ alltid har haft samma sign byter man känner inte igen dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Byt inte. hatar när folk som typ alltid har haft samma sign byter man känner inte igen dom.. Bytte tillbaka till den gammla. Men när jag har ordnat en sign så byter jag till RE4 avataren igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny signatur med tema ögon (mina ögon) (nej jag har inte fyra ögon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har äntligen skaffat en sign... är ganska nöjd faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Min så klart fixa i PS på en liten stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny signatur med tema ögon (mina ögon) (nej jag har inte fyra ögon) Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ny signatur med tema ögon (mina ögon) (nej jag har inte fyra ögon) Den där var riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Tack Ell och bull ska jag ha den, eller denna animerade irriterande saken? : Redigerad 10 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tack Ell och bull ska jag ha den, eller denna animerade irriterande saken? : Gah freaky , Den är värre än den blinkande epilepsibilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tack Ell och bull ska jag ha den, eller denna animerade irriterande saken? : Jag tycker du ska göra något diskretare. Gör så det tar 10 sekunder eller så innnan ögat växlar. Lite som ElGatos gamla avatar, den var spooky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan nån säga någon hemsida där man laddar upp flera bilder, så att de uppdateras slumpvis varje gång man tittar på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts