pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Inte så fyrkantig men var kan ja sätta mitt namn? eller ska jag skita i det? Redigerad 7 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den är för stor. Är inte rektanglar fyrkantiga förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Sluta göra [_] signaturer. Signaturer ska vara [_______] eller bara text. Hatar fyrkantiga grejjer. Rektanglar är också fyrkanter ... DAMN! Funnylin kom före , Ständigt denna funny... Men jo signaturer ska vara avlånga. Ska göra en ny när jag orkar min nuvarande är så stor... Redigerad 7 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Den är för stor. Den är ju lika stor som brodds edit: typ iallfall Redigerad 7 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den är ju lika stor som brodds edit: typ iallfall För hög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) För hög! Mr. Petig. PET PET PET Redigerad 7 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Stellhell sa ju aldrig att man inte skulle göra fyrkantiga.. Eller,... Han visade ju bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Äntligen får jag några på min sida i formatdisskusionen! Fight the power (läs: pottzork (eftersom det inte är någon speciell stormakt vi slåss emot (inget personligt, jag menar att du endast är en enda person (eller, du kanske är siame...(njaa, kanske lite långsökt (gick jag för långt nu?)))))). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Äntligen får jag några på min sida i formatdisskusionen! Fight the power (läs: pottzork (eftersom det inte är någon speciell stormakt vi slåss emot (inget personligt, jag menar att du endast är en enda person (eller, du kanske är siame...(njaa, kanske lite långsökt (gick jag för långt nu?)))))). Lite ... --- Du verkar verkligen gilla Woody Allen... Jag tycker hans filmer oftast är... sega , men smaken är som baken Redigerad 7 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ny sign... inte helt nöjd, men det får duga så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ny sign... inte helt nöjd, men det får duga så länge Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ny sign... inte helt nöjd, men det får duga så länge Finare än Volvosignaturen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Ny signatur och avatar http://img204.imageshack.us/img204/1931/hwoarangsignaturjepp5zv.png Redigerad 7 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Var inte nöjd med min senaste signatur så jag har nu gjort en ny ... GW style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ny signature och avatar! Redigerad 8 juli, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ny sign... inte helt nöjd, men det får duga så länge Shit fan i helvetes jäkla get! Den dunkar i exakt samma tempo som en låt jag lyssnar på nu! (vem behöver en fritid?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Har gått tillbaka till min gamla aladdin. Höhö, min gamla låg kvar på silentwhisper också. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/HOWHOWnice.jpg Redigerad 8 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Är den här för stor eller för ful? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Är den här för stor eller för ful? :'( Den föreställer iallafall ett dark face. Ja, ganska ful faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Funderar på att byta sign. Min nuvarande är lite stor men ja vet inte nått bra motiv ja kan ha istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts