okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Vart vill du komma? att det är snyggare med en platt? Mjo, kort och gått - ja =) Finner inte fyrkantiga (more or less) signaturer särskilt vackra. Visst, det finns undantag, men... Editation. Signaturer är ju trots allt en personlig sak, så jag tycker att du ska skita helt i vad jag säger och köra på vad du tycker är snyggt. "Oh well. Enough said. I know it's over - still I cling I don't know where else I can go Over ... " Redigerad 5 juli, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Ny signatur, ava kommer snart... *uppdaterad* Redigerad 6 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny signatur, ava kommer snart... Gillade signaturen. Avataren var ganska okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny signatur, ava kommer snart... *uppdaterad* Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Allas vår Lindsay finns nu överallt.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 vilken är ballast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 vilken är ballast? Well duuh, jetpackgrisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bytt Avatar och Signatur. Lite reklam om min "crew". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 vilken är ballast? Nej översta grisen är det som gäller! Fan va ful den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Nej översta grisen är det som gäller! Fan va ful den är Hm. tycker åxå den är skönast. får leta upp en bättre font ätitt: Piggah Redigerad 6 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 4:an var ju snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny sig. http://img242.imageshack.us/img242/7766/untitled1copy1ld.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny sig. http://img242.imageshack.us/img242/7766/untitled1copy1ld.png Lagom stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny sig. http://img242.imageshack.us/img242/7766/untitled1copy1ld.png Väldigt smakfull. Heja snål stilrenhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tackar alla Jag fick klagomål för den förra jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ny sig. http://img242.imageshack.us/img242/7766/untitled1copy1ld.png Fin, stengillar inte färgerna men ändå snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tackar alla Jag fick klagomål för den förra jag hade Tillochmed finare än vad du är (skämt sammankopplat till bilden jag länkade på Lindström i "Vem är gtasajten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hm. tycker åxå den är skönast. får leta upp en bättre font ätitt: Piggah Sluta göra [_] signaturer. Signaturer ska vara [_______] eller bara text. Hatar fyrkantiga grejjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sluta göra [_] signaturer. Signaturer ska vara [_______] eller bara text. Hatar fyrkantiga grejjer. Jag med... Men Chilli_13's singatur stör jag mig lite på... Text och en en sån där signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts