Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ok, nu har jag bestämt mig, vilken ska jag använda? 1. 2. 3. 3:an. Be different, stand out in the group. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) La till ram osv, så den ska jag ha nu... http://img30.imageshack.us/img30/350/hwoarangsignaturja7ur.png Edit: Gjorde en matchande avatar också... Redigerad 5 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) La till ram osv, så den ska jag ha nu... http://img30.imageshack.us/img30/350/hwoarangsignaturja7ur.png Edit: Gjorde en matchande avatar också... *Host* Ganska ful *Host, Host* Jag menar grafiken... Han ser ju ut som en figur utriven ut ett A4ark... Asså kolla ögonen och munnen och runt armarna... Jaja huvudsaken är att Xtreem är nöjd EDIT: Föresten någon som kan göra en sign till mig? Den ska typ se ut såhär: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/VickeXsign.PNG Om du kan så säg till på msn Redigerad 5 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Gjorde ett försök VickeX Men vi e ju inte dirket bästa kompisar du och jag så du kanske ej vill ha? här e den iallafall Edit: gjorde lite mer färg i den. (anledningen till att jag ej sa till på msn är att du ju blockat mig ^^) Redigerad 5 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Gjorde ett försök VickeX Men vi e ju inte dirket bästa kompisar du och jag så du kanske ej vill ha? här e den iallafall Edit: gjorde lite mer färg i den. (anledningen till att jag ej sa till på msn är att du ju blockat mig ^^) Fan vilken ägig... Är du Matte äh måste unblocka... Thnkz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) No problems Edit: Tillhörande avatar Redigerad 5 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 No problems Edit: Tillhörande avatar Tack... Ja nu är ju lungt mina snyggast ingenting att diskutera... *ropar på Funnylin* - Jo du Funnylin det är nog bäst att flytta til papperskorgen finns intge mer att diskutera - Självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (off topic?)Hur gör man kolfiber i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (off topic?)Hur gör man kolfiber i photoshop http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5676 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ny signatur och avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ny signatur och avatar. HAde din sign som bakrundsbild förrut. är det inte en blå tryckt autograf på åxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ny avatar! Inte gjord av mig, men jag skulle lätt kunna göra en sån, utan händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ny avatar! Inte gjord av mig, men jag skulle lätt kunna göra en sån, utan händer. Om du nu säger att du är så duktig så kan du väll försöka göra en avatar till mig... Quad_GTA försökte man han är inte så bra på avatarer han äger bara på signs (enligt mig ) så kan du göra en som passar till min sign? Och föresten det är svenska flaggan från "The Pirate Bay" va? Redigerad 5 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Om du nu säger att du är så duktig så kan du väll försöka göra en avatar till mig... Quad_GTA försökte man han är inte så bra på avatarer han äger bara på signs så kan du göra en som passar till min sign? Och föresten det är svenska flaggan från "The Pirate Bay" va? Uhm.. paintjob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Byta? observera att siffrorna inte kommer att vara där sen Redigerad 5 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Byta? observera att siffrorna inte kommer att vara där sen Eftersom formaten är så extremt fula allihopa (även din nuvarande) så tycker jag att du ska sluta ha signatur, helt - och därmed basta! Basta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Byta? observera att siffrorna inte kommer att vara där sen Jag gillar 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Eftersom formaten är så extremt fula allihopa (även din nuvarande) så tycker jag att du ska sluta ha signatur, helt - och därmed basta! Basta!! 3:an är förresten för hög, fixar det nu... vadå format? blö? byta? Redigerad 5 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 vadå format? blö? http://susning.nu/Format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 http://susning.nu/Format Vart vill du komma? att det är snyggare med en platt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts