vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag gjorde den faktiskt i Paint... Om jag ville ha din åsikt hade jag frågat.. gjorde, du menar att du satte en border runt den? smetig o ful var den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag gjorde den faktiskt i Paint... Om jag ville ha din åsikt hade jag frågat.. Ladda upp den här om du inte vill att folk ska kommentera den, för laddar du upp den här får du tåla det. Nu kommer min kommentar. Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ladda upp den här om du inte vill att folk ska kommentera den, för laddar du upp den här får du tåla det. Nu kommer min kommentar. Ful. Var inte den död förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag gjorde den faktiskt i Paint... Om jag ville ha din åsikt hade jag frågat.. Värför lägger du upp den då? Topicen heter 'Snyggaste signaturen', posta inte dina skitfula signaturer då. Bra att du tog bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Var inte den död förut? Inte längre. Panimala: Ord på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 meh thx till vigge för att han visade mig vgcats <3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) meh thx till vigge för att han visade mig vgcats <3<3<3 men omg, vilket comic-freak du blivit nu då aja, avataren är iaf pwn Redigerad 14 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men omg, vilket comic-freak du blivit nu då aja, avataren är iaf pwn dem är ju så übercute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Nån som kan göra en cool åt mig? Jag suger på sigs eller annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 dem är ju så übercute w000rd... ska ha hela mitt rum fullt med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 dem är ju så übercute Ey, fan va gullig den är :"> ... Gulligaste lilla kissemisen jag sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ey, fan va gullig den är :"> ... Gulligaste lilla kissemisen jag sätt VG-Cats - lägg till som bokmärke/favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hahaha.... Mm katter e söööta Hmm jag skulle gärna vilja göra nån slags animations bild till min avatar, men jag förstår mig ju inte på skitprogrammet imageready Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hahaha.... Mm katter e söööta Hmm jag skulle gärna vilja göra nån slags animations bild till min avatar, men jag förstår mig ju inte på skitprogrammet imageready Google: ImageReady animation tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Thx Vigge... Your the man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nån som kan göra en cool åt mig? Jag suger på sigs eller annat Sry för dubbel post... Hmm nu har du redan fått en riktigt snygg, men jag gjorde ändå denna för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) WTF.? Den funkar inte Redigerad 16 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 inte? Funkar för mig Jaja men här då http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Gtaforlife.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) hehe tänkte kanske byta Avatar, men animationen blev cp så jag skippar nog de *edit* glömde visa den :"> http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Avatar.gif Redigerad 16 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Min e ju coolast fick den av siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts