okka Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Luis Bunuel. Le Charme discret de la bourgeoisie. ...ska jag byta till matchande avatar (dvs svartvitt)? Editation. Ska jag byta alls?! ...äh, fuck it. Fixar en inte lika snabbt ihopkokad ny signatur imorgon. Förmodligen filmbaserat tema (som denna), förmodligen svartvitt. (Börjar dock bli kär i mitt nuvarande The Smiths/Roy Lichtenstein-tema) Redigerad 1 juli, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) @Okka: Nej men vafan, byt inte. Mycket snyggare nu. Redigerad 1 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ny avatar med. Nu blir du väl glad Add3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 @ okka: ett tips är att göra din avatar svartvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) @Okka: Nej men vafan, byt inte. Mycket snyggare nu. ...har du nog rätt i, men pga min provokativa läggning kanske jag byter ändå =) Dock inte till den jag postade ovan, den var bara snabbt ihopkastat i någon sorts halvårssignaturkris, men jag ska kanske ta lite mer tid på mig och försöka igen. Tihi, motherfuckers =) Editation. Ace. Bra sagt! Men som sagt, den blåa nyansen är jag verkligen förtjust i, hehe. Redigerad 1 juli, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ny avatar med. Nu blir du väl glad Add3.. Snyggt! Edit: Och Okka: Byt inte sign,den du har nu är redan grodan boll snygg! Redigerad 1 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) EDIT. avatarbyte? http://www.slipknot.nm.ru/clipimg/Murderdolls_Dead_In_Hollywood.JPG Borde jag byta sign? är min för töntig? Borde jag byta? då kan jag försöka klura ut någonting Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ta den! Ska jag skriva mitt namn på nån av dessa? : Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Helst inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ska jag skriva mitt namn på nån av dessa? : Ne, skriv nån annans namn fattar du väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ne, skriv nån annans namn fattar du väl.. Youre not helping Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) En ny! Va tycks?? (.Nfo-rockar!!) Redigerad 1 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 En ny! Va tycks?? (.Nfo-rockar!!) För stor, vad fan tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) För stor, vad fan tror du? *förminsckar den nu* färdig... http://img103.imageshack.us/img103/1392/smilesign4bf.gif Redigerad 1 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nej. Why nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ni avatar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ni avatar ! CLown är inte me din bild.. har han officielt gått ur bandet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts