xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Nån som skulle vilja hjälpa mig med min Signatur? Ett måste är mitt öga! Bytar du signatur lovar jag att strypa dig ! Det är inget hot, det är ett löfte... Redigerad 22 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Bytar du signatur lovar jag att strypa dig ! Det är inget hot, det är ett löfte... Bara, så att du vet... Jag HJÄLPER DIG.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snygg! Heja bra punk! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Gjorde en lite snabbt, hoppas du gillar den, ditt öga är så fult, så jag gjorde ett nytt HAHAHAHA Jo det var jätte fint!! Bra försök men jag tror, eller jag sparar den och använder den på MidSommar ... Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Bytte avatar till en lite mer "personligare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snygg! Heja bra punk! ---------- ...själv funderar jag på ett byte, kanske en liten fin halvblommig med klassisk "okka?"-text. Jag får se hur det blir med den saken. Annars funkar ju "?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Bytt avatar, intresserar mig inte ett dugg. Men jag gilla ändå. <-------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ett stort orka till att Stell har bytt till likadan avatar som mig. Redigerad 23 juni, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ett stort orka till att Stell har bytt till likadan avatar som mig. Mm.. vad ska du göra ? Döda han ? Muwhahahahahahaha !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Bytt avatar, intresserar mig inte ett dugg. Men jag gilla ändå. <-------- Gorgeous baby, gorgeous! Work that bottom!(Engelskt utal) Edit: Jag har också Ny ava, snodd från någon på Gtastunting.com Redigerad 23 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ett stort orka till att Stell har bytt till likadan avatar som mig. Domukun for teh win. http://www.thinkgeek.com/tshirts/japanese/74bc/ - Den är min!! Redigerad 23 juni, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har bytt tillbaks till en jag hade förut. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Domukun for teh win. http://www.thinkgeek.com/tshirts/japanese/74bc/ - Den är min!! Man kan se det positivt.. vi är likisar tröjjan där var inte att leka med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har bytt tillbaks till en jag hade förut. Vad tycks? Töntig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har bytt tillbaks till en jag hade förut. Vad tycks? Lite gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har bytt tillbaks till en jag hade förut. Vad tycks? Ser inte det bögiga med en avatar, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ser inte det bögiga med en avatar, sorry! Han är Gay.... och han vill att avatarnen också ska vara gay... Så... han skriver Avatar is Gay för att han vill det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Han är Gay.... och han vill att avatarnen också ska vara gay... Så... han skriver Avatar is Gay för att han vill det... Jag hajjar not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Domukun for teh win. http://www.thinkgeek.com/tshirts/japanese/74bc/ - Den är min!! Me want . Hihi kommer ihåg förut när jag satt o kolla på domo kun filmer. Synd bara att jag inte har dom kvar . Edit: weei jag hittade dom här Redigerad 23 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ny avatar! Jason Newsted all the way, baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts