The Dude Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Neeeeeeeeeeeeeeeej ! Byt tillbaka ! Abo men det är ju Walter. Också från samma film, jag är iofs The Dude. Hmm ska tänka på saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Abo men det är ju Walter. Också från samma film, jag är iofs The Dude. Hmm ska tänka på saken. Nej tänk inte på saken Du är The dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Har pulat ihop en ny sig men kan inte få till texten, nån som vill fixa åt mig? Made a try..: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Made a try..: Oo det var soft. Kör den tills vidare iaf, thx! Edit: Hur ser en passande avatar ut till denna? Lite fel färgkod på den jag har. Ska trixXxa lite. Redigerad 16 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Jepp såhär får det bli, get used to it. Tar bort creds till Tackleberry men alla vet att han är tha King. Edit: Kan man göra den här avataren lite festligare på nåt sätt. BTW: Begår man ett brott när man bara tar bilder såhär, gör om dom och använder som signatur tex? Inte för att jag bryr mig överdrivet mycket men intressant att veta hur lagarna ligger till. Redigerad 17 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jepp såhär får det bli, get used to it. Tar bort creds till Tackleberry men alla vet att han är tha King. Edit: Kan man göra den här avataren lite festligare på nåt sätt. BTW: Begår man ett brott när man bara tar bilder såhär, gör om dom och använder som signatur tex? Inte för att jag bryr mig överdrivet mycket men intressant att veta hur lagarna ligger till. Vadå get used to it? Det var snyggt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 <--- Min nya avatar, söt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nytt tema, min CSS-klan Blue Fox Unit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fixat haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Made a try..: HAHA! Ser den där killen desperat ut or what?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jepp såhär får det bli, get used to it. Tar bort creds till Tackleberry men alla vet att han är tha King. Edit: Kan man göra den här avataren lite festligare på nåt sätt. BTW: Begår man ett brott när man bara tar bilder såhär, gör om dom och använder som signatur tex? Inte för att jag bryr mig överdrivet mycket men intressant att veta hur lagarna ligger till. Sålänge du inte säger att det är du som gjort bilden totalt. Din avatar exempel, du har inte knäppt det fotot själv? Skulle du sälja fotot och säga att det du som knäppt det så begår du ett brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ok Mr.Magic har då gjort min signatur extra fin som vanligt. Passande Avatar till. Excalibur i Las Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/sa_nutillpcxbox.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/sa_nutillpcxbox2.gif Vilken får det bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Toki ta den understa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Toki ta den understa. Klart och gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Uppdaterad signatur! Har lagt till en länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nytt tema, min CSS-klan Blue Fox Unit! Väldigt komplicerat att göra. . Pcw nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Väldigt komplicerat att göra. . Pcw nån dag? Handlar inte om hur svårt det är att göra något, handlar om hur snyggt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Handlar inte om hur svårt det är att göra något, handlar om hur snyggt det är. Jo jag vet. Går att göra mkt snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bytt avatar, en ganska kul clown. <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts