Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ganska så snygg Men jag tycker du skall stryka blod texten, eller byta den, den passar inte så bra in Ja just det, ja skulle ju fixa en sig åt xstreme :"> Sorry, kan försöka nån annan gång, men nu fick du iaf en... Myyyycke bättre än dina Paint-Bilder Skribb: Gör du dina sigs i PsP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jo jag satt och rita Christie från Tekken4 på bild lektionen i måndags. den vänstra antar jag? den var bra gjort, men jag tycker inte att bakgrunden passar så värst mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 den vänstra antar jag? den var bra gjort, men jag tycker inte att bakgrunden passar så värst mycket. ...que? Jag tog det som om kung mat skämtade Tecknar du så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ...que? Jag tog det som om kung mat skämtade Tecknar du så bra? J/K jag ritar värkligen inte så där bra sen har jag inte scanner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 J/K jag ritar värkligen inte så där bra sen har jag inte scanner. Tänkte väl det VIGGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 J/K jag ritar värkligen inte så där bra sen har jag inte scanner. jag tänkte väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag försökte göra min Tag i Paint så här blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag försökte göra min Tag i Paint så här blev det. öhm... måste bara säga det, FUL. Skulle inte den passa bättre i bildbehandlingstopicen? Om du nu graffar så hoppas jag verkligen att det inte ser ut sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 öhm... måste bara säga det, FUL. Skulle inte den passa bättre i bildbehandlingstopicen? Om du nu graffar så hoppas jag verkligen att det inte ser ut sådär... Jag FÖRSÖKTE göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jag FÖRSÖKTE göra den. hahah... jo, du försökte *edit* Xstreme: bara för o göra nåt men du har redan fått en snygg sig... Jag ville roa mig lite o gjorde en matrix sig.. Redigerad 12 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Fixade nyss en nya avatar och signatur. Se nedan och till vänster (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Snygga Speciellt sigen Har du gjort dem själva? I Ps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Snygga Speciellt sigen Har du gjort dem själva? I Ps? Jag antar att du sade det till mig så, tack. Jag fuskar lite , tar bilder kopierar in och trixar och fixar lite (; (Ja, i PS.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag antar att du sade det till mig så, tack. Jag fuskar lite , tar bilder kopierar in och trixar och fixar lite (; (Ja, i PS.) Ok.. snyggt Iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 min är snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Mitt citat äger... men hur får man sådär så det står vem som säjer det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Mitt citat äger... men hur får man sådär så det står vem som säjer det...? [ QUOTE = Användare, MMM DD ÅÅÅÅ, HH:MM ] text [/ QUOTE ] Redigerad 12 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Inte för att mitt verk är snyggt men, jag laddar up det här därför att jag inte kan hitta signatur tråden. Jag laddar up den för bruk i min signatur, om nån undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Inte för att mitt verk är snyggt men, jag laddar up det här därför att jag inte kan hitta signatur tråden. Jag laddar up den för bruk i min signatur, om nån undrar. Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ful. Jag gjorde den faktiskt i Paint... Om jag ville ha din åsikt hade jag frågat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts