Lindström Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nej den första bilden är mycket vackrare, men ser ju inte ens tåget på den andra Just därför han ska ha den! TA ANDRA BILDEN FFS! Iofs rätt fet inställning det där, har börjat fota lite nu! går fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nej den första bilden är mycket vackrare, men ser ju inte ens tåget på den andra Det är det som gör den snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Totalt onödig info för alla utom pottzork och spokplumpen: Precis efter att jag tog bilden snubblade olsson rakt in i taggtråden Aja, kom nyss på att jag skulle byta signatur till nån av dessa: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Tub_tag_-4-.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Tub_tag.jpg Aja det, kommer ska till plugget nu, Gå o skjut en badanka! Tvåan! Lätt! Den är rövcool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tvåan! Lätt! Den är rövcool! Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Haha... Bra =) Hur ändrar man en psd fil till tex jpg eller gif? (asså... en rörlig)haha.psd Redigerad 27 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Haha... Bra =) Hur ändrar man en psd fil till tex jpg eller gif? (asså... en rörlig) Använd Image Ready. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Använd Image Ready. Jag gjorde ju filmen där.. så, jag gjode det Men jag fick till det Ska jag byta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ska jag byta ? Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nej.. Varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Varför inte ? Gissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Gissa? Gtasajten goes msn style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Varför inte ? För att den är... Skitful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Perlans gubbe med ögonoen var ju phet typ, barn gjord, men ja, ha den, den är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Gtasajten goes msn style. Nee..skulle tippa på yahoo messenger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vet att den är Noob-gjord... Men det är ju det som är kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vet att den är Noob-gjord... Men det är ju det som är kul ? Ok Grodan! Byt till din noob-gjorda trafik-ögon gubbe! Måste erkänna att den är rätt soft faktiskt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ok Grodan! Byt till din noob-gjorda trafik-ögon gubbe! Måste erkänna att den är rätt soft faktiskt! :"> Kolla Snyggt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kolla Snyggt ? Härligt lik dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Perlan...I vilket program gjorde du den dära gubben? Den var ascool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Perlan...I vilket program gjorde du den dära gubben? Den var ascool Adobe Imageready 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts