Lindström Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Im sorry pani, JAG MÅSTE!... byta tillbaka avataren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ähh fyfan vad ball Är det en McLaren? Japp.Älskar det stallet.Ferrari kan säga hej då till konstruktörs titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Japp.Älskar det stallet.Ferrari kan säga hej då till konstruktörs titeln. Det kan ju McLaren också göra. Renault har ju redan vunnit... nej men det kan bli spännande mellan dom två i år. Det ser ut som att Williams kan vara farliga mot slutet också. Fast det är ganska långt kvar. Här är en bra bild som du kan ha till din signatur: Värsta Formel 1 temat som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja!! Om du kan göra en så adda min msn. Ja du kan ju hitta på eget och Skriva "Nick" där du tänkte att mitt nick ska stå jag ska ju byta namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är denna 10 minuters sign något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Är denna 10 minuters sign något att ha? Det hade varit bättre om det varit en tjugominutare btw: För stor, tar inte du bort den, gör jag det. Redigerad 24 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är denna 10 minuters sign något att ha? Inte enligt mig Första blicken är den snygg men efter 10 sec så blir den ful. Jaa jag brukar ibland kolla på signaturer så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är denna 10 minuters sign något att ha? Blääääääääääääääääh! Byt ut Döskallarna mot Batman Gubbar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag märkte just att om man kollar lite snett nerifrån på min signatur så blir den orange. På plattskärm då såklart, det funkar inte på vanliga.. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag märkte just att om man kollar lite snett nerifrån på min signatur så blir den orange. På plattskärm då såklart, det funkar inte på vanliga.. Tror jag. Det är faktiskt ganska intressant. Om man backar bort lite från skärmen, snurrar runt ett varv, hoppar och gör en piruett i luften, landar och ställer sig i en sån där cool ställning som killen från "karate Kid" och därefter tittar på min signatur...så ser man att den ser exakt lika dan ut som den gjorde innan man gjorde allt det där tramset jag skrev om i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det är faktiskt ganska intressant. Om man backar bort lite från skärmen, snurrar runt ett varv, hoppar och gör en piruett i luften, landar och ställer sig i en sån där cool ställning som killen från "karate Kid" och därefter tittar på min signatur...så ser man att den ser exakt lika dan ut som den gjorde innan man gjorde allt det där tramset jag skrev om i början. Haha!!! Redigerad 24 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är faktiskt ganska intressant. Om man backar bort lite från skärmen, snurrar runt ett varv, hoppar och gör en piruett i luften, landar och ställer sig i en sån där cool ställning som killen från "karate Kid" och därefter tittar på min signatur...så ser man att den ser exakt lika dan ut som den gjorde innan man gjorde allt det där tramset jag skrev om i början. Jag skulle aldrig se igen efter en sån rörelse. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ursäkta men jag suger på signs...SOm ni nog märkt...Men vilken sign ska jag ha? Den jag har nu eller denna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/corner.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ursäkta men jag suger på signs...SOm ni nog märkt...Men vilken sign ska jag ha? Den jag har nu eller denna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/corner.JPG Den du har nu man ser typ inte texten på den andra om man inte koncentrear (stavning ) sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den du har nu man ser typ inte texten på den andra om man inte koncentrear (stavning ) sig. Faktiskt så är det menigen att den inte ska synas korrekt... Men det står i alla fall Ta på dig hjälmen Jag väntar runt hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Ta på dig hjälmen Jag väntar runt hörnet Jo ja såg de.. EDiT: NY AVATAR.. blev inte som jag ville, den såg bättre ut i orginalstorleken Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag märkte just att om man kollar lite snett nerifrån på min signatur så blir den orange. På plattskärm då såklart, det funkar inte på vanliga.. Tror jag. Weii det funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Äh strunt samma...Jag tar min gamla örnie http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/de-eagle.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Äh strunt samma...Jag tar min gamla örnie http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/de-eagle.gif Du ska ju ta bort solbrillorna å ersätte dom med ett par vinögda ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ny sig. "Godkänd" av Körli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts