FerkurZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 As(s) (va tvungen) y'all know så suger jag i Photoshop... MEN jag försökte på att skapa något litet... Såhär blev det. Tipsa gärna. Gör gärna en åt mig... Men tipsa helst. Ta slayer texten mindre, sen svagare, och ta bort den andra texten eller flytta den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ny igen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kierasig4_copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ny igen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kierasig4_copy.jpg Gör en ram runt, så blir det snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gör en ram runt, så blir det snyggare. Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Såg du att jag hade fiskat åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Såg du att jag hade fiskat åt dig? Oj helt missat! Hur gör man Edit: Tack Edit2: Är det något med gif att göra (fixar ramen nån annan gång det blir cp just nu...) Redigerad 24 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sudda bara ut det du inte ska ha med på bilden, sen gör du ett nytt lager & kopierar in det du ska ha med! sen spara som .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Finns det någon som kunde göra en snygg och passande avtar till mig.Är inte så bra på att hålla på med ps8 cs2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Finns det någon som kunde göra en snygg och passande avtar till mig.Är inte så bra på att hålla på med ps8 cs2. Hahaha. Jag är inte häller så bra.... Men jag försökte iaf. Du kan ju ha den tills vidare. Om du nu inte tycker om den förstås. EDIT: Fan fel format Redigerad 24 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Ny igen Bild Klick Redigerad 24 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tack för den.Behåller den tills nån gör en snyggare.Men tackar för att du försökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ny avatar, bytte från tics-spindlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Haha. Jag vet inte. Men.... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/312_haha.PNG EDIT: Lite för stor. Fan aldrig ska man kunna göra någonting rätt Redigerad 24 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Klick Såklart den tutorial:en är ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Såklart den tutorial:en är ju grym Japp *Titta ner* Edit: Vilken font förresten? Redigerad 24 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Kan någon göra en sign åt mig eller? PLZ Mig: Jo men XvickeX är 50tusen gånger bättre än Gunde5. Hahahahahahaha. Även om X:en gör så att det känns lite private hrm porr så. Jaja jag ska byta till något namn iaf. Kan någon göra en sign med mitt nick på. Fast nu har jag ju inte bästemt ännu. Så där ni tänkte er nicket han ni skriva "Nick" Jaja men ni verkar inte vilja hjälpa. Men jaja vi får väll se. Redigerad 24 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kan någon göra en sign åt mig eller? PLZ Ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en ny avatar.Tack till gtapimpfoolife för iden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Japp *Titta ner* Edit: Vilken font förresten? Magneto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en ny avatar.Tack till gtapimpfoolife för iden. Ähh fyfan vad ball Är det en McLaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts