HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nytt i signaturen och i avateren. Pensionärs tema. Haha, mycket bra, BTW tror jag ändrar till bild nr 1 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 ...är han bannad eller nått? Editation. Hmm, läste nu...inte kul. Fuck, en av de bästa medlemmarna på forumet. Det får väll bli en ändring i signaturen, booyaka. OFFTOPIC: Och allt tack vare att jag startade spam-topicen! Nädå! Det var han som valde att spamma där ju! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det roliga i det hela är ju att jag inte fick någon varning för det (kanske är tillräkligt seriös i vanliga fall?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Mindre ändring av texten... Men har dock fortfarande kvar de fula vita grejerna i kanterna :'( jag får inte bort dem.... Någon hjälp mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mindre ändring av texten... Men har dock fortfarande kvar de fula vita grejerna i kanterna :'( jag får inte bort dem.... Någon hjälp mig... Go girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ny sig! Joining the club, uppdaterad sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 *kramar Frenzy* Det är bra, det passar inte med Load(hurka)-material tillsammans med en bild på Cliff Böörton. Mjoo jag vet stör mig själv lite på det ! Får väl ta och göra en ny signatur senare idag om jag kommer ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Denna signatur är ny. Bort med 3 Doors Down och in med en Renault F1. Tackar som tackar till Mr.Magic för den fina lilla texten Redigerad 23 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Ny signatur, vettefan hur jag gör med avatarn'. =/ Ny sådan med, fritt fram att klaga/ge mig beröm/smeka mig varsamt. Redigerad 23 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Din gamla avatar var bättre. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ny signatur, vettefan hur jag gör med avatarn'. =/ Ny sådan med, fritt fram att klaga/ge mig beröm/smeka mig varsamt. Klaga om jag får be ! Du kommer få jpbba hårt för att ta det "temat" du hade innan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Din gamla avatar var bättre. =/ Men Jaymz är gay. Typ. Smått. Eller... Zakk är tuffare, just det. Klaga om jag får be ! Du kommer få jpbba hårt för att ta det "temat" du hade innan ! Ni hatar mig verkligen, eller hur? Jag gillar min signatur, och min Jaymz-One-avatar passade inte. Byter väl tillbaka till AJFA-temat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Woohoo. Viva la Topp3-bashing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lyssna inte på dem Toop3. Ökenbilden var ju häftig. Ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ny signatur, vettefan hur jag gör med avatarn'. =/ Ny sådan med, fritt fram att klaga/ge mig beröm/smeka mig varsamt. Att smeka dig varsamt låter intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm. Jag tror jag ska byta namn. Gunde5 becomes XvickeX Gunde5 ~ XvickeX Kan någon göra en ny sign då Plz. SKulle uppskatta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm. Jag tror jag ska byta namn. Gunde5 becomes XvickeX Gunde5 ~ XvickeX Kan någon göra en ny sign då Plz. SKulle uppskatta det Haha silket fjortisnamn ! XvickeX haha.... ursäkta..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm. Jag tror jag ska byta namn. Gunde5 becomes XvickeX Gunde5 ~ XvickeX Kan någon göra en ny sign då Plz. SKulle uppskatta det Den fina siggen, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ny avatar plus sign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ny avatar plus sign. Avataren - Bad dog! Die! DIE! Die I tell you, you piece of filth! Signaturen - Doggie want some dog food? Here ye' go, ye' filthy canine! EAT! Eat 'til ye' suffocate. M'kay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts