Siana Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den var.... Annorlunda Men lite fräck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jo jag märker de De ju bara en font.. det är tillräckligt, man behöver inte en massa renderingar, bilder, ikoner osv, för att det ska bli snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nej, men lite måste man göra, lite mer än att färga bakrgrunden svart o skriva med en font Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den var.... Annorlunda Men lite fräck.. se det som en massa saker som har släppts från en brunn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 se det som en massa saker som har släppts från en brunn ah... ja då var den ganska fräck faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nej, men lite måste man göra, lite mer än att färga bakrgrunden svart o skriva med en font nej, det är fullt tillräckligt, enkla signaturer är ofta snyggare än dem där skaparen har använt 5+ filter och effekter på ett och samma objekt. jaja, nog om detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 nänä men om alla ska klaga på mina jätte vackra signaturer så ber ja nån göra en i Photo Shop till mig, ska helst stå Xstreem på den sen e cool bakgrund, lite sådära 3D och metalic silver färgat....jo osså ska Xstreem stå i en cool font o helst va i metalic röd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 nänä men om alla ska klaga på mina jätte vackra signaturer så ber ja nån göra en i Photo Shop till mig, ska helst stå Xstreem på den sen e cool bakgrund, lite sådära 3D och metalic silver färgat....jo osså ska Xstreem stå i en cool font o helst va i metalic röd... Jag kan försöka Fast jag är inte så värst bra Men du får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag kan försöka Fast jag är inte så värst bra Men du får se! ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Fixade en ny: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Fixade en ny: Hmmm helt okej, fast jag tyckte nog att din gamla var snyggare Var har du fått den fonten ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 tack till luddee, ska nog ha den ett tag http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/xs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hmmm helt okej, fast jag tyckte nog att din gamla var snyggare Var har du fått den fonten ifrån? Facedown heter den, sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nej, Pricedown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nej, Pricedown. Doh! Blandar alltid ihop namnet med något annat, sorry för det Vilken tabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vadå? Jag kan ju göra den enpixlig, men de e väl snyggare såhär?? Fighter: Såhär http://67.18.37.14/19/132/emo/lmfao.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/lmfao.gif cool gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ny sig, Wooooozzzaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ny sig, Wooooozzzaaaa Du har inte ritat själv va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Du har inte ritat själv va? Jo jag satt och rita Christie från Tekken4 på bild lektionen i måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Ny sig, Wooooozzzaaaa Usch Ser äcklig ut... äh, ful är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts