Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Du har möjligtvis inte använt dig av denna tutorial? Nejjj då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nån som är bra på att göra snygga avatarer och signaturer? Skulle behöva nåns hjälp! Det räcker med att det står typ Toki och lite snygga effekter. Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Tack Ace! Sry för dubblis! Redigerad 21 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vilken ska jag använda? James Brown-signaturen? Eller... Elita-signaturen? (It's those eyes, man...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vilken ska jag använda? BILD1 James Brown-signaturen? Eller... BILD2 Elita-signaturen? (It's those eyes, man...) Tvån om du förminskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vilken ska jag använda? James Brown-signaturen? Eller... Elita-signaturen? (It's those eyes, man...) 1an annars blir småbarnen så sura.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tvån om du förminskar den Den bryter inte mot några regler och jag är jävligt lat, så jag avböjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nya signtur, klaga på min o-mogenhet eller vafan ni vill men den visar min rätta sida så jag vill ha den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nya signtur, klaga på min o-mogenhet eller vafan ni vill men den visar min rätta sida så jag vill ha den: Är din rätta sida att ligga vid en t-bane dörr! Nämen,det är grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nya signtur, klaga på min o-mogenhet eller vafan ni vill men den visar min rätta sida så jag vill ha den: .pottzork och HemuleN, Tunnelbane männen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Bara för att visa att jag oxå kan ta seriösa bilder i tuben byter ja avatar till denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Bara för att visa att jag oxå kan ta seriösa bilder i tuben byter ja avatar till denna: Som är cirka 100kb för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ny sig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ny sig: Snygg bild, ganska ful konturering av bilden och snygg text med ful font Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jävla gif: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Ny sig. Redigerad 21 maj, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Byt till James Brown signen istället Crice! Elita är ett miffo...hon ser ut som shrek i fejjan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Byt till James Brown signen istället Crice! Elita är ett miffo...hon ser ut som shrek i fejjan! Aa, jag håller nog med om det... ...dvs. att Crice ska byta till James Brown. Inte att hon är ful, för hon är faktiskt rätt snygg. Lite väl plastig, kanske, inte särskilt "exotisk"... Puckad, däremot, det är hon. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Aa, jag håller nog med om det... ...dvs. att Crice ska byta till James Brown. Inte att hon är ful, för hon är faktiskt rätt snygg. Lite väl plastig, kanske, inte särskilt "exotisk"... Puckad, däremot, det är hon. Enligt mig. Hennes kropp är snygg , men hennes ansikte är ingen skönhet vad jag kan påstå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Brist på tråkigheter... Ny avatar <------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts