The Dude Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Fixa en egen.. Så svårt är det inte, du får gärna ha samma färger och allt med jag vill inte att du tar min bild och suddar ut min text och skriver dit din egen. (Såg det på reflektionen) Är det inte så att allt du lägger upp här tillhör GTAsajten och alltså har du inga rättigheter till signaturen du skapat? Det kanske iofs är en länk till typ silence whisper. Hmm vad säger reglerna? Sen att du gör medeltid på hans arsle om han behåller den är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Är det inte så att allt du lägger upp här tillhör GTAsajten och alltså har du inga rättigheter till signaturen du skapat? Det kanske iofs är en länk till typ silence whisper. Hmm vad säger reglerna? Sen att du gör medeltid på hans arsle om han behåller den är en annan sak. Allt som man laddar upp eller all text man lägger in tillhög gtasajten, dock inte bilder som länkas från en annan hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Update. Redigerad 22 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Underbart snygg... Vad heter fonten? Ny sig http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Kierasig_copy.jpg Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Sådär... nu har jag fixat en liten animation till min signatur och avatar... observera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Sådär... nu har jag fixat en liten animation till min signatur och avatar... observera! Du försöker lura oss att stirra oss blinda på den. Den är ju fortfarande i .jpg-format! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag såg animationen innan Hatten på zelda ändrade färg ioch något i signaturen :P:P Jag gillar eller kanske inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Du är faktiskt en av de få jag hyser respekt för =) Men jag är blott jag, jag tappar också stinget... ..."stinget"?! ------------------------ Editation. Byte av avatar. Samma som jag hade på tiden wiee.net inte bytte forum, tihi! Editation två. Detta gäller även för signaturen min... Arrr! Fäller nästan en tår, jag är omtyckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) @Mr Magic.. nytt? Nice Nej, dom är gammla men jag gillar dom så jag använder dom. Dom dom dom dom Redigerad 21 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag såg animationen innan Hatten på zelda ändrade färg ioch något i signaturen :P Jag gillar eller kanske inte... Ser inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ser inte... Han har bytt tillbaka... Arman;Byt tillbaka så vi också kan få se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag bytte tillbaka eftersom den blev för stor... vet någon om det går ett sätt att minska storleken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag bytte tillbaka eftersom den blev för stor... vet någon om det går ett sätt att minska storleken? Förminska pixlarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Byta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hah, slängde ihop en ny signatur, Texten är gjord i paint, orkade inte öppna nå program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jag bytte tillbaka eftersom den blev för stor... vet någon om det går ett sätt att minska storleken? Det där blev bara fult. @Perlpojken: Ja! Redigerad 21 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Byta ? Ja-a! Grönsvart är fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Ny avatar ... och sig @Arman: Tycker du ska byta tillbaka avataren Redigerad 21 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Mitt blev inte så snyggt.... Ska byta så snabbt som möjligen EDIT: Tar denna =) http://anton.perlkvist.com/Anton,%20sign.jpg http://anton.perlkvist.com/perlkvist%20sign.jpg Redigerad 21 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ny avatar ... och sig Du har möjligtvis inte använt dig av denna tutorial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts