vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Haha! Det är det som är meningen! checka in din egen! Äh, manson 4 life. Dessutom ser den ut som om det är ett foto, din ser ut som något konstigt ihopklistrat i paint... Redigerad 15 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En groda? @Perlboll: Vad heter PS2-fonten? Perlboll ??? Men fonten heter "BTSE + PS2 FONT" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har väl kvar den jag har ett tag till då! Edit: Men jag bytar Avatar iaf! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/xstreemavatar.png Njee den va inte så snygg. kladdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Sätta mitt namn på nån av dom eller ha kvar den jag har? EDIT: DOH trippelpost Redigerad 15 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Dags för någon mod att tömma tråden på skitinlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Sorry pottis! Lungt. det mest vettiga du sagt idag. till mig. låt nu tråden bli övertagen av en massa ONTOPIC snack.. //sage: du eller jag skriver inge mer om detta i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Lungt. det mest vettiga du sagt idag. till mig. låt nu tråden bli övertagen av en massa ONTOPIC snack.. //sage: du eller jag skriver inge mer om detta i denna tråd. Håller med! Varför ens skriva om det mer överhuvudtaget när jag ändå har bytt sign? Jag tar allt för hårt! Lite känslig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 ONTOPIC : Ser man texten i min sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) ONTOPIC : Ser man texten i min sign? Tyvärr inte så bra.. ta nån bild å skriv master_sage på så är allt lungt.. om man inte visste att de stog mastersage skulle man inte se de. Redigerad 15 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Lägger ni upp er sigg/avatar här så får ni tåla kritik. Att sedan börja med personangrepp och oresonabla resonemang hör inte hemma, skriv som folk och inte som idioter. Skärp er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Sage och Pottzork - Hybernate i en vecka. *Rensar tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Byta igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Byta igen? Ja snälla byt den andra är mycket trevligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Byta igen? Nej Den förra är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Ny signatur och avatar, varesig ni vill det eller inte! Redigerad 16 maj, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Inget nytt, men tänkte ta och byta tillbaka till en gammal Jangosignatur så här i Star Wars tider. Ska ta mig tid att göra en Episode III-signatur senare också. edit: Blev bara tvungen att knåpa ihop nån medans jag väntade på en grej. Inte så nöjd men den funkar. Resultat nedan. Redigerad 16 maj, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Ny signatur och avatar, varesig ni vill det eller inte! Rätt nice =) Ska kanske också byta... Ska först försöka göra något braaauu =) EDIT: Orkade inte Redigerad 16 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Byta igen? Du och Pottzork är lite udda i tunnelbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Du och Pottzork är lite udda i tunnelbanan. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Äh domär ägiga i tunnelbanan ! Dom är som jag ,älskar uppmärksamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts