Kalan Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Många undrar hur man gör signaturer. Här är en liten film om hur jag gjorde Perlans. Kolla på den i Windows Media Player annars funkar den inte. Ladda ner filmen här. Fungerar alldeles utmärkt att spela upp i Winamp också Vilket program har du använt för att filma det som visas på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fungerar alldeles utmärkt att spela upp i Winamp också Vilket program har du använt för att filma det som visas på skärmen? "Windows Media Encoder", freeware. Trodde att det bara gick att se i WMP p.g.a. namnet på programmet. Det går iaf inte att se på filmen i VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Finns det någon snäll person som kan fixa en signatur till jag? Kanske. Beror på hur du vill ha den. kan inte photoshop så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fan har ni fått ifrån att det är leksaksbilar? och om den är så jävla ful så kan ni väl ta och klia er i arslet och suga era pappors pungar (ja ja, blev sur där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Sådärja, helnöjd. Redigerad 8 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Sådärja, helnöjd. Snygg. Tyckte förra va snyggare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Sådärja, helnöjd. Tyckte också att förra var bättre. Men båda är najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Sådär, nu fick gamla HS ikonen komma tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ok, nån som kan förminska min avtar åt mig (GIF- animation) så den passar 64x64, etc. Orginalbild här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ny sig a la Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ny sig a la Warcraft. Din andra var coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Din andra var coolare. Den kommer tillbaka någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ny sig a la Warcraft. Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nice! Vadå, han har ju bara kopierat från framsidan på fodralet eller något liknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vadå, han har ju bara kopierat från framsidan på fodralet eller något liknade Blir det fulare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Blir det fulare då? Nej, Men Visa fick det att låta som om han hade gjort något speciellt med den Redigerad 7 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 New shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 New shit. Janet Leigh i duschen. Nu är du ute på djupt vatten igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Tycks om min nya ? (PLUS Avatar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ska jag byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts