Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ingen har kommenterat min avatar och signatur... Aja, ska ändå byta snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ny avatar... Bajen kommer få stryk av KFF ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 De är klart KalleR! Kalmar äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sign time ! Frenzy Must kill ! Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sign time ! Frenzy Must kill ! Tycks? Haha... Är det dina händer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Haha... Är det dina händer ? Nej han har ju tassar, han är en bulldog du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Haha... Är det dina händer ? Kul att ni gillade signen Nej det är inte mina händer! Det är Sids #0 händer ! Dj'n i Slipknot Hans tatuering btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kul att ni gillade signen Nej det är inte mina händer! Det är Sids #0 händer ! Dj'n i Slipknot Hans tatuering btw... Haha Men jag trodde det var dina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ingen har kommenterat min avatar och signatur... Aja, ska ändå byta snart! Jag tycker din förra var snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Haha Men jag trodde det var dina Jag vill att det ska vara mina Ska fan tatuera in det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Knappast. Och sedan, hur jävla kul är det med ett lag som spelar med 9 man i efter straffområde 95% av matchen? Visserligen har ni ju en hyfsad spelare(inte Fabio, fulare(inte till utseendet, även om det kan bli svårt då också)spelare man leta efter. Jag menar den där unga killen på topp, vad han nu heter...Koroma eller något sådant. Inget illa, men.. Och sedan är jag glad för eran skull att ni äntligen petet allsvenskans fetaste spelare, Dedé. Vilken miss att inte ha med i kontraket att han inte får väga mer än, typ 100 kilo. Vet inte vad du pratar om, är inte ett dugg insatt i fotboll har hört att "vi" spelar tråkig fotboll... men vafan , det gör ju att vi vinner Redigerad 5 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag vill att det ska vara mina Ska fan tatuera in det sen Haha.. Om du gör det, så ta ett kort på dem o ändra din sign... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Funderar på att byta. VIlken är bäst? den där eller den jag har nu? //tack perlan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Funderar på att byta. VIlken är bäst? den där eller den jag har nu? //tack perlan ) Den du har nu! Den där kommer jag spy av. Fy vad äckligt. Bläää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Funderar på att byta. VIlken är bäst? den där eller den jag har nu? //tack perlan ) Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Den du har nu! Den där kommer jag spy av. Fy vad äckligt. Bläää. Karlsson på taket is the shit ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Vet inte vad du pratar om, är inte ett dugg insatt i fotboll har hört att "vi" spelar tråkig fotboll... men vafan , det gör ju att vi vinner Vi vann med 3-1! Redigerad 5 maj, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts