Ace Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Tänkte visa de signaturer jag har gjort åt andra: Tycker att den till Hedlund är snyggast men lite mycket pixlig enligt mig och texten passar inte riktigt, diggar din signatur på bilderna. Sitter du och målar den varje gång eller hur gör du Redigerad 23 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tycker att den till Hedlund är snyggast men lite mycket pixlig enligt mig och texten passar inte riktigt, diggar din signatur på bilderna. Sitter du och målar den varje gång eller hur gör du Jag har sparat den som .PSD fil. Sen lägger jag bara in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fingrade lite nyss. Har fått igång mitt ps igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Fingrade lite nyss. Har fått igång mitt ps igen Gaaah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Jag vet. Ful. Är nybörjare på ps. Edit : ny avatar och ny sig gjord av Ace. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Bullet-1-.jpg Redigerad 23 april, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ny signatur piratbyrå-demonstrationen som tema http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/priat.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ska det inte vara "Be there or be square!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ska det inte vara "Be there or be square!"? Det står ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Det står ju det Pfft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Pfft. Vad ? du såg nog fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag vet. Ful. Är nybörjare på ps. Edit : ny avatar Pst/q ?? Redigerad 24 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 StellHell goes erotic ... Vart tog den fina kaninen vägen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vart tog den fina kaninen vägen ? Överkörd av en gammal gubbe i keps som inte nådde upp till ratten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 StellHell goes erotic ... Vart tog den fina kaninen vägen ? Jag blir mer tänd på lättklädda damer än kaniner kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bytt signatur till en som jag visade upp här för ett tag sedan, men som jag inte använt tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad tycks? Photoshop cs2 äger! http://img161.echo.cx/img161/9786/triplexjpg4dd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Snyggare än den du har nu, fast skuggan går utanför det vita och är inte snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad tycks? Photoshop cs2 äger! http://img161.echo.cx/img161/9786/triplexjpg4dd.png Ser ingen skillnad på det du gjort där med cs2 än med cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nej jag vet men jag sa bara de för att ni skulle "skaffa" det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag blir mer tänd på lättklädda damer än kaniner kan man säga. Tvärtom för mig AHA! Så nu kan du runka och snacka på forumet samtidigt! Två flugor i en smäll! Killen är smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts