Everest Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag med, mycket enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag med, mycket enkelt.. Jag gillar enkelt, och stilrent. Hatar för effektfulla bilder som bara är fula... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tycker faktiskt min nya Signatur är den snyggaste hehe.. gjorde dom nyss både avataren och signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har nu en ny signatur (postar här eftersom The one and.... är låst ) Hoppas nån tycker om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har nu en ny signatur (postar här eftersom The one and.... är låst ) Hoppas nån tycker om den alldeles för enkel, du har ju bara tagit gräs-brushen och klickat lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 alldeles för enkel, du har ju bara tagit gräs-brushen och klickat lite Du ser inte rätt signatur Den menade jag: http://w1.225.telia.com/~u22505348/zak5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tycker den va snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hmm tycker man om cykling tycker man om min..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hmm tycker man om cykling tycker man om min..... Ahh jag är inte så insat i cykling men den var helt okej Min förra Krueger sign såg jag inte att det inte var svart där till vänster, men när jag ljusade upp skenet lite på datorn så såg jag det Vad tycks om den jag har nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad tyck om min... lite fel finns det på den men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hmm tycker man om cykling tycker man om min..... Om jag skull ÄLSKA cykling så skulle jag fortfarande inte tycka om din signatur @Everest: Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 gillar både kalles och luddees, stilrena så ska dom vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Min är ju ganska snygg. Tack till skribb för texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Den här ör snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Den här ör snyggast! absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hur gör ni de diagonala strecken eller prickarna på signen? O förklara med ett engelskt photoshop, för de har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Alla här inne dyrkar ju sin egen signatur! Själv är man för lat för att orka göra nån! (:!!! Redigerad 6 november, 2004 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Alla här inne dyrkar ju sin egen signatur! (:!!! Själv är man för lat för att orka göra nån! same here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hur gör ni de diagonala strecken eller prickarna på signen? O förklara med ett engelskt photoshop, för de har jag skapa en ny bild, rita hur du vill, sedan Edit > Define pattern Sen när du går in påen annan bild är det bara att fylla den antingen med edit > fill eller blending options, välj en pattern istället för vanlig färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag kan inte ta define pattern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts