luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) EDIT efter 2 år, 2 månader & 2 dagar: Hehe, denna topic blev inte vad det var meningen att vara från början . Först var det meningen att man skulle säga vem som hade snyggast signatur, men blev senare en tråd för att visa sina nya avatars och signaturer. Så ni som inte är medvetna om detta, så är det inte längre till för att diskutera vem som har snyggast signatur ! Enjoy! BTW; detta är GTAsajtens största levande tråd ! *stolt* --------- Redigerad 6 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 skribb's är helt okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 liger bättre i musik, film, grafik... luddee: din var inte så söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 joooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Själv nominerar jag alla mina gammla goda paint-signaturer, nu kör jag dock retrostil. Kanske nominerar någon annan lite senare, ska se mig omkring - vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag diggar okka's mycket fyndig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Jag diggar okka's mycket fyndig Haha, jajemen. Den är ändå så ruskigt mycket snyggare än många här på forumet...men mina gammla med frågeteckentema nominerar jag! Har dock inte kvar nån som jag kan visa... Edit. KalleR's är snygg! Edit 2. Hittade en gammal, höhö....den jag hade innan den jag har nu. Redigerad 23 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Min för faen Redigerad 2 april, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det verkar inte vara många som insett att uploader-servern har kraschat . Den gjorde d för ett bra tag sen, och nu har alla bara en ruta med ett kryss, lite jobbit faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det verkar inte vara många som insett att uploader-servern har kraschat . Den gjorde d för ett bra tag sen, och nu har alla bara en ruta med ett kryss, lite jobbit faktiskt Huh Jag ser allt bättre än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det verkar inte vara många som insett att uploader-servern har kraschat . Den gjorde d för ett bra tag sen, och nu har alla bara en ruta med ett kryss, lite jobbit faktiskt Jag ser inte en enda röd ruta i den här tråden i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 inte har, men lite överallt ontopic nu, och lägg gärna till en bild på signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Blev sugen på att göra en ny, provokativ, vacker signatur...så vad tycks? Mitt bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Blev sugen på att göra en ny, provokativ, vacker signatur...så vad tycks? Mitt bidrag! Wow så vacker samtidigt så provokativ.LoL Redigerad 23 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hahaha, fiiiiin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Frallas och Pimpens signaturer e fräcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) okka, du får den här av mig: Redigerad 23 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 okka, du får den här av mig: Hahaha det där blev fan dagens LoL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Haha! Äh, byter...den förra blev inte så euforisk som jag trodde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 liger bättre i musik, film, grafik... luddee: din var inte så söt KalleR stavade fel... han skrev liger bättre i musik, film, grafik... Det ska vara Ligger inte liger jag hittade ett fel på en mod. GO M GO M GO M . Snälla hajbernajta mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts