Ceone Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Bryr mig inte för jag har ingen ps2a Mitt 1500:rade inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Inget för att jag är lugnet personifierad. Plus att jag har annat och tänka på än ett spel. Redigerad 23 oktober, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag sitter för det mesta på nätet varje dag och kollar om det kommer upp några nyheter om GTA SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag sitter inte direkt och tänker på när spel kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 För att lugna mig brukar jag gå in på GTAsajten och titta på lite bilder och läsa nyheter om spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 För att lugna mig brukar jag gå in på GTAsajten och titta på lite bilder och läsa nyheter om spelet.. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Försöker tänka på nåt annat, sliter mitt hår, tar lugnande, slår mig själv medvetslös och... hm... Eller gör något annat, jag behöver inte "lugna ner" mig för att ett spel kommer ut. Tycker verkligen synd om dom som gör det. Redigerad 24 oktober, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Sitter ni verkligen och väntar så jävla mycket att ni inte vet vad ni kan ta er till? Woaw, jag som trodde att jag behövde hjälp. Vote: Orka bry sig. Eller vad det nu var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag sitter o läser nyheter hela tiden om SA medans jag väntar! Ultrasynd att jag kommer vara borta då en vecka då mitt bokade ex liggger på posten och väntar...Jag får längta en vecka längre än er turisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag vill ha spelet så fort som möjligt eftersom vi ska resa bort den 4 november och då kommer ja inte kunna spela spelet på en väldigt lång tid så jag vill ha det så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 VOTE: Fokuserar på ngt annat spel....för tillfället GTA Vice City (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vote: Bryr mig inte. Det får ju komma när det kommer, och även om tiden är relativ så är den likförbannat ivägen lika mycket, vad man än gör. Personligen har jag nästan fått ett liv nu - jag både sover, äter och går ut ibland. Sicket öde, va. Förresten, är det bara för mig som det släpps dagen innan höstlovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 "Gärna gta:sa men först en rejäl dator!" Vote: Bryr mig inte, det kommer när det kommer... visst vill jag ha gta:sa.. men jag vill inte köpa ett ps2 för att spela ett spel bara.. håller mig till datorn, men behöver en bättre dator först.. den jag har nu är bara liite föråldrad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vote: Bryr mig inte. Det får ju komma när det kommer, och även om tiden är relativ så är den likförbannat ivägen lika mycket, vad man än gör. Personligen har jag nästan fått ett liv nu - jag både sover, äter och går ut ibland. Sicket öde, va. Förresten, är det bara för mig som det släpps dagen innan höstlovet? Nej, det är så för måååååånga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Det släpps när mitt höstlov nästan slutar. :'( *edit* Fick reda på nyligen att jag ska på fest som varar hela dan efter SA släpps. Redigerad 24 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Förresten, är det bara för mig som det släpps dagen innan höstlovet? Nej, för mig blir det Höstlov efter den fredagen..så då ska jag spela spela spela spela O.S.V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIA Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Förresten, är det bara för mig som det släpps dagen innan höstlovet? Nädå! Jag får det innan höstlovet jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det släpps när mitt höstlov nästan slutar. :'( *edit* Fick reda på nyligen att jag ska på fest som varar hela dan efter SA släpps. fick reda på? låter du andra bestämma när du ska gå på fester eller? Min 3 år gamla burk lär inte räcka för San Andreas så en fördel med att spelet släpps till PC först nästa år är att jag hinner skaffa en ny dator tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Försöker tänka på nåt annat, sliter mitt hår, tar lugnande, slår mig själv medvetslös och... hm... Eller gör något annat, jag behöver inte "lugna ner" mig för att ett spel kommer ut. Tycker verkligen synd om dom som gör det. Bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Lirar VC, och hatar mitt halvtrasiga PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts