Vice-Nasty Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Som alla vet så kommer snart Grand_Theft_Auto_San_Andreas Hur tar du det, Tar det lugnt eller hetsig ? Vote : Försöker tänka på något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vote: Annat. Tänker på det rätt ofta, känner längtan och så...inte så att jag behöver lugna ner mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Tänker nästan hela tiden på SA... Dock så har jag inga problem med att somna och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 spelar andra spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) klarar ut VC så många gånger jag kan tills på fredag.. EDIT: Är inne på det 2:a varvet nu, jag började oi torsdags... Redigerad 23 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) det lät kul. Som Okka: Tänker på det rätt ofta, känner längtan och så...inte så att jag behöver lugna ner mig! Redigerad 23 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 klarar ut VC så många gånger jag kan tills på fredag.. EDIT: Är inne på det 2:a varvet nu, jag började oi torsdags... ja tror att det finns en risk för att du tröttnar på SA rätt snabb om du fortsätter så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Varför finns inte runk... oj (Ja, det var ett skämt ) Vote: Bryr dig faktiskt inte, det kommer när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Varför finns inte runk... oj (Ja, det var ett skämt ) hahaha det borde ju varit med som alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag har inte PS2 så jag kan lunga ner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Spelar Tony Hawk´s underground som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Behöver ej lugna mig.... Ska ändå vänta ett år så... Har andra bekymmer dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Ser på american psycho på min SE dvd. Då börjar jag känna mig mordlusten så då läser jag om boken(för 5gången) då känner jag för att dra utt på stan och hugga ner nån så jag spelar VC men då börjar jag bara länkta till SA. Poängen med historian är att man inte kan sluta tänka på SA. Redigerad 23 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 just nu lirar jag en annan produkt från R* Red Dead Revolver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ser på american psycho på min SE dvd. Då börjar jag känna mig mordlusten så då läser jag om boken(för 5gången) då känner jag för att dra utt på stan och hugga ner nån så jag spelar VC men då börjar jag bara länkta till SA. Poängen med historian är att man inte kan sluta tänka på SA. den är inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 den är inte så bra Jag har sett den ca 200 gånger. Eller kanske inte men jag ser den en gång i månaden iallafal. Och boken den förändrade mitt liv så man kan lätt säga att jag rekomenderar den Jag har redan läst den 2gånger i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ¨LÄNGTAR SOM F*N MEN KAN TÄNKA PÅ ALLA ANDRA SAKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vote: Annat Spelar RuneScape,men kan ändå inte sluta tänka på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 är ledig så jag ska bara vänta. tänker ta sovmorgon. träna. lyssna på the clash. spela fifa och tony hawk's pro skater 3. spela gitarr. röka. dricka cola. beställa skivor. beställa en tröja. åka på synundersökning. läsa böcker. titta på tv. allt det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Lirar också gitarr för att reducera begäret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts