tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Tycker att den här frågeställningen är mer intressant. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ja skulle någon komma förbi mitt hem med en chippad ps2 och en kopia av spelet skulle jag inte banga på att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18557 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jajemen, säger som SteelWolf. Skulle jag ha ett chippat Ps2 nu så skulle jag "införskaffa" det omedlebart, men ändå köpa sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nej, det skulle jag inte. GTA-spel är värda att köpa, de är värda vartenda öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jajemen, säger som SteelWolf. Skulle jag ha ett chippat Ps2 nu så skulle jag "införskaffa" det omedlebart, men ändå köpa sen... varför då har man kopian hemam så varför gå och köpa det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 varför då har man kopian hemam så varför gå och köpa det då??? för att sponsra rockstar så dom skapar fler av dessa underbara spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja men onödigt att ladda ner då det sölar ju bara ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote nej: om en kompis skulle ladda ner det och fråg aom ja vill spela så skulle jag tacka nej, jag försöker motstå frestelsen, om jag inte skulle få mitt spel den 29e så kanske ja skulle lira hos honom, men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vote: NEJ!!! Offtopic: Jag har t.o.m anmält en sida till R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Detsamma här...jag skulle ALDRIG och då menar jag aldrig ladda ner SA ....gör vi det kanske inte dom får råd att göra fler gta spel....tänk på det det är vårat val om vi vill ha fler.... Och det vill jag ha .... så jag väljer att bidra med pengar genom att köpa det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag har redan bokat, fast frestelsen blev för stor, drog hem det för cirkus 3 dagar sen, nu myyyser jag med det, extremt roligt faktist, själv tycker jag att jag är värd att få tanka eftersom jag redan beställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vote: Ja Jag skulle tänka mig kunna spela den nedladdade, men inte ladda ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det e värdelöst att spela ett bränt GTA spel. Hade en polare som brände VC det sög jämfört med orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det e värdelöst att spela ett bränt GTA spel. Hade en polare som brände VC det sög jämfört med orginalet Ehm, det kan inte vara en så bra version då, när jag testade en nerladdad version av Vice City var det likadant som mitt orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag tror inte rockstar lever endast på GTA serien. Dom lär ju utväckla fler spel som dom tjänar pengar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) ex Midnight Clu 3 Dub Edition Red Dead Revolver Manhunt Max payne 2 Och nåra till men is inte skriva dom Redigerad 24 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts