Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad är den absolut första fordonet du kommer att sno/köpa förutom cykel i första uppdraget ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Null vote. Har inte en jäkla aning.. Återkommer när jag har spelat, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 JAg är helt säker på att jag ska köpa en Pagani Zonda C12-S i en affär som heter Suprcars och som ligger i LS. Med det menar jag att det här är en onödig topic eftersom ingen ved vad de ska köra för något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 undrade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Btw så är Quadbike och fyrhjuling samma fordon, fast på olika språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) sorry men vad hette den dära motorcykel som cj brukar flyga med ?? i små filmerna Redigerad 23 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote: bil, mest lättåtkomligt + quadbike och fyrhjuling e samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jaja jag vet det nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det första fordonet man använder är ju cykeln enligt storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 sorry men vad hette den dära motorcykel som cj brukar flyga med ?? i små filmerna Flygande motorcyckel?? Nu får du förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 IGN har uppdaterat sin sida med några småfilmer från San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) sorry men vad hette den dära motorcykel som cj brukar flyga med ?? i små filmerna vet inte i spelet, men den är en nästan exakt kopia på en Ducati 916, fast lite smalare rumpa Redigerad 23 oktober, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 man kan inte välja annat än cykeln eftersom det är det första man måste göra i det givna uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag skrev ju förutom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 JAg är helt säker på att jag ska köpa en Pagani Zonda C12-S i en affär som heter Suprcars och som ligger i LS. Med det menar jag att det här är en onödig topic eftersom ingen ved vad de ska köra för något... tror knappast att dom har en kopie av zonda i spelet.. zondan kom typ 98, spelet är 94 typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 tror knappast att dom har en kopie av zonda i spelet.. zondan kom typ 98, spelet är 94 typ.. Och läser man hela Foo´s inlägg så kan man förstå hur allvarlig han var i sitt svar. Dvs inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Cykel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 cykeln för det verkar vara den som man börjar spelet med om man ska tro på det som står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vote: null vote om man bortser från första uppdraget så får det bli det fordon det blir, ja pallar inte att stå på en trottoar och vänta på ett speciellt fordon.. jag tar typ första bästa (om de inte är nån tråkig bil typ mañana) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 eftersom första uppdraget ska användas med cykel så blir rösten cykel! Vote: Cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts