Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 VA?! gör det? ( ) hehe kom ihåg höken ser allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Game är som Roligt.nu(för öävrigt en bra BL-sida)! dom köper in varan för en spottstyvel o säljer dom 150% dyrare. minst! em M4A1 på hobber kostar 3 papp o på Roligt.nu så kostar den typ 5 6 tusen Redigerad 23 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Game är som Roligt.nu(för öävrigt en bra BL-sida)! dom köper in varan för en spottstyvel o säljer dom 150% dyrare. minst! em M4A1 på hobber kostar 3 papp o på Roligt.nu så kostar den typ 5 6 tusen En Colt XM177 som du antagligen menar eftersom hobbex inte säljer nån m4 kostar 3000 hos roligt.nu. Kanske borde kolla på priserna först? Förresten vem byter in ett spel för 20kr? får man ju högst en glass för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 i mörrn ska jag boka GtA sA ..kanske lite sent men jag skulle boka de på internet men de blev aldrig så...så nu ska jag boka de på game i gävle (stan) :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 i mörrn ska jag boka GtA sA ..kanske lite sent men jag skulle boka de på internet men de blev aldrig så...så nu ska jag boka de på game i gävle (stan) :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts