Lance Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vad kostar sa på game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 599 sa snubben på game i solna när jag frågade där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) han som jobbar på Game i Valbo (en förort till Gävle) sa att SA kommer att kosta 649:- men det var typ en månad sen som jag frågade. Redigerad 23 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 han som jobbar på Game i Valbo (en förort till valbo) sa att SA kommer att kosta 649:- men det var typ en månad sen som jag frågade. jag frågae också för en månad sen.. på games hemsida hittar jag ingen prisuppgift, men för att vara säker ta med dig 650 spänn, kan inte vara dyrare än så, och om det är det.. gå till tv-spelsbörsen (om det finns nån nära dig) där kostar det 599 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Frågade Game i nacka... dom sa 649kr och det var i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag frågade på Game i Gävle centrum och då sa killen att det skulle kossta runt 650 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 game är alltid skit dyrt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Här i stan kan man byta 4 spel mot 1 nytt ska göra de med GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 han som jobbar på Game i Valbo (en förort till valbo) sa att SA kommer att kosta 649:- men det var typ en månad sen som jag frågade. Är Valbo en förort till Valbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Är Valbo en förort till Valbo? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ga(y)me är skitdyra och värdelösa... Gå på tradition/eb games i stället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Ga(y)me är skitdyra och värdelösa... Gå på tradition/eb games i stället.. på mitt kvitto står det att San Andreas ska kosta 650 spänn på tradition också EDIT glömde länken jag hitta Tradition/GTA SA Redigerad 23 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Är Valbo en förort till Valbo? Ändrat nu! hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ändrat nu! hehehe står 11 dagar i din signatur va händer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Power Store i malmö är bäst! Där kan man byta in PC spel! Och tjäna massa pengar. Jag bytte in 10stycken pc spel och fick 450kr för de. typ inga spel affärer idag tar emot pc spel. Och man får mycke på konsoll spel oxå. San andreas kokstar 599kr där men man kan ta med massa gamla pc spel som man har kvar. Tex. Red alert 2 får du typ 20kr för. lite ja men om du har många så får du jävlar i de mycke pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Power Store i malmö är bäst! Där kan man byta in PC spel! Och tjäna massa pengar. Jag bytte in 10stycken pc spel och fick 450kr för de. typ inga spel affärer idag tar emot pc spel. Och man får mycke på konsoll spel oxå. San andreas kokstar 599kr där men man kan ta med massa gamla pc spel som man har kvar. Tex. Red alert 2 får du typ 20kr för. lite ja men om du har många så får du jävlar i de mycke pengar finns 3 stycken i Malmö =) Powerstore tv spelshuset på djäknegatan Tv spels magasinet i närheten av Värnhem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 finns 3 stycken i Malmö =) Powerstore tv spelshuset på djäknegatan Tv spels magasinet i närheten av Värnhem tar alla dom tre mot pc spel? de visste jag inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 tar alla dom tre mot pc spel? de visste jag inte =) nepp men nu vet du =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 står 11 dagar i din signatur va händer då VA?! gör det? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts