emo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 man har ju hört att man får nya kläder när man klarat spelet 100% (alltså nya som man kan byta till) men har aldrig sett hur dem ser ut och skulle vilja se dem. så kan någon tänka sig vara vänlig och skicka in en bild--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag viste ej om detta och har ingen bild men du kan juh kolla på 100% på GTA:VC Så här gör du...-forumet hur man gör för att få 100% och sen testa själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag viste ej om detta och har ingen bild men du kan juh kolla på 100% på GTA:VC Så här gör du...-forumet hur man gör för att få 100% och sen testa själv ...ELLER så kan man ju gå in på GTA3.net o tanka 100%-filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 man får en vit t-shirt vid Vercetti Estate som det står "I completed Vice City and all I got was this loosy t-shirt" på.. eller något åt det hållet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://www.paulhebble.net:8000/games/gtavc-complete.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://www.paulhebble.net:8000/games/gtavc-complete.png Se upp! Riktigt 52k dödare.. det går segt tom. för mig som har 8Mbit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Se upp! Riktigt 52k dödare.. det går segt tom. för mig som har 8Mbit! skojja! de tor fan en minut fö mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 buzz: vad menar du med din avatar "incest är bäst", du postade den där bilden i dagens lol också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Se upp! Riktigt 52k dödare.. det går segt tom. för mig som har 8Mbit! Jag har 0.5mbit Telia ADSL och det gick snabbt för mig... du hade nog bara en dålig dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 buzz: vad menar du med din avatar "incest är bäst", du postade den där bilden i dagens lol också han gillar att bli slagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 bara jag som undrar hur han kan tåla 200 på båda? jag kan max ha 150 på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts