GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Pallar det nya Ps2't Gta sa då? jag funderar på att köpa det men en polare sa att var lite sämre än det gamla.. Det är samma hårdvara fast man får med nätverkskort i den nya vilket kostar typ 500 annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag bara undra... tänkte att det skulle vara cp om dom gjorde ett spel som inte funka på alla maskiner sorry om ja tog upp det men ville bara veta tack så mycke hihi det är lungt.. man får ju undra.. vissa är bara lite sura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 haha jo man har märkt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Precis... Det du! om du kanske tycker jag missförstod honom att han inte kan spela det förrens på måndagen så: det finns en manual =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) va fan är du helt bakom flötet... varför skulle dom göra ett nytt ps2 som är sämre än det gamla.. hittar inte riktigt logiken i det.. gör du? haha men inte fan vet jag, Den är mindre och Sony kanske satsade mer på en snygg konsol och så plockade dom bort massa prylar för att få plats i den lilla burken.. Redigerad 23 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 haha men inte fan vet jag, Den är mindre och Sony kanske satsade mer på en snygg konsol och så plockade dom bort massa prylar för att få plats i den lilla burken.. Jo faktiskt så tog dom bort grafikkortet så det går ju inte spela nåt spel eller kolla på film på den och så men det är ju liten så det jämnar ju ut sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ok då vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vet ni vad jag tycker? Denna topic är väldigt nödvändig om den inte hade funnits så hade inget var sig likt. Den är en vacker bild av den mänskliga lusten och avundan. Tack till världens mest nödvändiga topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Skryt tråd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Vet ni vad jag tycker? Denna topic är väldigt nödvändig om den inte hade funnits så hade inget var sig likt. Den är en vacker bild av den mänskliga lusten och avundan. Tack till världens mest nödvändiga topic. Och tack även till dig som just gjort det onödigaste inlägget. ON TOPIC: Riktigt snygg PS2 , eh jag sparar mitt gammla och köper PS3 sen istället Redigerad 23 oktober, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Skryt tråd ^^ Snarare en vadfantänktehanpåsomgjordedennatrådvillhanskrytaliteellervillhandelamedsigavdenviktigainformationen tråd. Srry för stavfel EDIT: Börja inte klaga nu det var bara ett skämt. No offence Redigerad 23 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 han kanske förväntade sig svar som : "Snygg tv jag vill bli din flickvän" "Wow vad ballt, du är min idol" men ack, så snett det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) han kanske förväntade sig svar som : "Snygg tv jag vill bli din flickvän" "Wow vad ballt, du är min idol" men ack, så snett det gick Haha Den var nästan lika bra som luddee's sig till Okka Redigerad 23 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hejsan hejsan Skulle bara säga att jag längtar som fan tills den 1'a November. Då händer det nämligen saker och ting! Åker först in till stan och köper nya PS2 samt GTA: San Andreas. Sedan åker jag förhoppniningsvis och plockar upp min nya Plasma-TV http://www.netonnet.se/item.asp?iid=58226 Det ni! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/ia.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 och DÄR släpptes bomben ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/ia.jpg Herregud det var bland det roligaste jag sett 1:SteelWolf 2:luddee 3:Krap_Nek Topplistan roligaste inlägg idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts