w00x Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hejsan hejsan Skulle bara säga att jag längtar som fan tills den 1'a November. Då händer det nämligen saker och ting! Åker först in till stan och köper nya PS2 samt GTA: San Andreas. Sedan åker jag förhoppniningsvis och plockar upp min nya Plasma-TV http://www.netonnet.se/item.asp?iid=58226 Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 varför inte köpa SA 29e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 varför inte köpa SA 29e? Precis... Det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 OERHÖRT intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 längtar också till 1 november då blir man 1 år äldre än man är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 kommer det nya PS2 ut redan den 1:a november??!! fan va soft i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w00x Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Då jag endast har en XBOX hemma så väntar jag tills den nya PS2 kommer ut och köper den samtidigt som jag köper GTA: San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 aha och när kommer nya play station ut då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Pallar det nya Ps2't Gta sa då? jag funderar på att köpa det men en polare sa att var lite sämre än det gamla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Gött, tänk att spela SA på en 42'a! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Pallar det nya Ps2't Gta sa då? jag funderar på att köpa det men en polare sa att var lite sämre än det gamla.. va fan är du helt bakom flötet... varför skulle dom göra ett nytt ps2 som är sämre än det gamla.. hittar inte riktigt logiken i det.. gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 fan vad roligt för dig.. passa på att köpa VC och 3:an med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ehhh jaha och vilket e det nya ps2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ehhh jaha och vilket e det nya ps2 då http://se.playstation.com/news/newsStory.j...WS&linktype=SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det står ju 21 sep? men det måste jag köpa efter jag köpt san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det står ju 21 sep? men det måste jag köpa efter jag köpt san andreas 21 sep är då artikeln skrevs inte när det släpps.. om du läser artikeln står det också att det släpps om en dryg månad(21 okt) men det blev 1 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det är en sak ja har fått oklart för mig men kommer SA funka på dom äldre ps2erna?? eller på alla för det gick ju ett rykte om att det inte skulle göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det är en sak ja har fått oklart för mig men kommer SA funka på dom äldre ps2erna?? eller på alla för det gick ju ett rykte om att det inte skulle göra det Måste det verkligen dras upp igen? Ja, det är klart att det kommer att funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag bara undra... tänkte att det skulle vara cp om dom gjorde ett spel som inte funka på alla maskiner sorry om ja tog upp det men ville bara veta tack så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ruskigt ful TV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts