lulle Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 MEN VAD FAN! Det funkar inte för mig med det där ebba_power det står att det är invailed något sånt och sen kan jag inte bli medlemm för det står något med:city contains illegal characters........ Jag har fyllt i City och allt förutom det med state för inget svenskt finns ju?? Kan ingen som e medlemm ladda ner filmerna och lägga ut dom här snälla :"> Eller kan du lägga ut ditt Acount Curly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ÅÅÅÅÅÅh jag blir så sur , IGN filmerna funkar perfa, men när jag ska kolla på Gamespot filmerna så står det så här: "Ansluter till media......Klar...............................Ingenting händer ! Den laddar inte eller någonting !! Snälla hjälp mig!!!!!! (överdrev jag där ???) PS. jag är medlem på gamespot ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 JA jag stör mig som fan på det med men kan ingen lägga upp dom på gtasajten som e medlemm :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 funkar ej e medlem e helt koko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 funkar ej e medlem e helt koko mm visst är det , jag fattar inte på de andra filmerna på gamespot så kan man ju trycka på namnet på filmen och då funkar det för mig... men inte annars... PS. Hoppas någon fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 logga in på min ebba_power@hotmail.com pass : gh9ukd1v hoppas de funkar bara thanx dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 lägg upp dom funker inte gör det nån på en hemsida utom den finns bara där eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Om man ska ladda ner dom kommer det bara en massa text! kan inte någon adda min msn och skicka filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Kan nån lägga upp dom? Tydligens medlemskap funkar inte för mig, jag kan inte regga mig med min mail så jag reggade mig med min gamla hotmail som har gått ut! :'( Jag vill se filmerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) hmmm, den verkar byta pass helatiden... =/ ska kolla upp det åt er EDIT : Ok grabbar & flickor. Nu har jag fixat ett nytt pass som troligtvis inte kommer att ändras... Login namn : ebba_power@hotmail.com Pass : gtasanandreas Redigerad 24 oktober, 2004 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts