Visa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 är det bara för mig som länkarna på gtasajten ser konstiga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Antagligen, eftersom det inte ser ut sådär för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Haha, sådär ser det verkligen inte ut för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jag hade så där förut men sen ändrade jag några inställningar. jag kommer inte ihåg hur men jag kan kolla lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) är det bara för mig som länkarna på gtasajten ser konstiga ut? det ser ut som om du ändrat färgen på textern till ljusblå typ. Firefox? Redigerad 23 oktober, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Använder man IE så slipper man sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hmm... Öppna Internet, gå till Verktyg --> Internet-alternativ. Därifrån klickar du på Färger och väljer vilka färger du vill ha på hyperlänkar... Hoppas det hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Använder man IE så slipper man sånt där. Varför ska man använda IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Varför ska man använda IE? För att det är det bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) ..msta... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 För att det är det sämsta... Nej , de ser du väl det blir ju inte så konstigt om man använder IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Blir inte så konstigt för mig som använder Firefox heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det är för att han är på fel server. Allt det under forum knappen. Ska inte de användas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Det är för att han är på fel server. Allt det under forum knappen. Ska inte de användas? va . vadå allt det under forum knappen sak inte användas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du måste ha muppat runt så att all "länk-text-sak-grejs" blir i den färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 För att gå lite offtopic: IE suger så otroligt. Det är osäkert, segt och otroligt fult. Opera eller Mozilla är det som gäller. Jag testade att öppna samma sida i IE och Opera (en sida som jag aldrig besökt på browsrarna). För Opera tog det 1.3 sekunder drygt och för IE 4 sekunder Därför väljer jag Opera framför IE Kan tillägga att jag nästan kan avinstalera mitt antivirusprogram nu när jag kör med Opera, fast det är jobbigt när man nu måste öppna en sida i IE, för oftast trillar ett virus ner på HD'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) För att gå lite offtopic: IE suger så otroligt. Det är osäkert, segt och otroligt fult. Opera eller Mozilla är det som gäller. Jag testade att öppna samma sida i IE och Opera (en sida som jag aldrig besökt på browsrarna). För Opera tog det 1.3 sekunder drygt och för IE 4 sekunder Därför väljer jag Opera framför IE Kan tillägga att jag nästan kan avinstalera mitt antivirusprogram nu när jag kör med Opera, fast det är jobbigt när man nu måste öppna en sida i IE, för oftast trillar ett virus ner på HD'n. För att gå ännu mer off-topic: din text är väldigt liten och kryllig, kan du inte göra den lite mer - vad ska man säga? - tunn och stor? Edit. On Topic (bara för skojs skull!). det har varit sådär för mig nån enstaka gång, men aldrig långvarigt... Redigerad 24 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts