Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vet nån vars man kan titta på IGNS filmer för dom fungerar inte på doms sajt.För när jag sätter på Quicktime så måste jag regga mig ochd et kostar ju pengar Och när jag sätter på windows media player så börjar aldrig filmen ???? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Så vart de för mig också..men ja tryckte på windows nåra gånger och då började det buffra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vet nån vars man kan titta på IGNS filmer för dom fungerar inte på doms sajt.För när jag sätter på Quicktime så måste jag regga mig ochd et kostar ju pengar Och när jag sätter på windows media player så börjar aldrig filmen ???? :'( Ursäkta att jag är så j*vla petig men..."doms"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ni måste trycka på windows media player och sen "left click to download" och sen "right click to save" jag hade också det där problemet men sen så blev jag glad när jag kunde:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Så kan man också göra. Men man kan titta på dom över internet också! Det är så snyggt när CJ flyger över en stor dalgång typ Grand Canyon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 va vilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ni vet inte om det finns mer filmer någonstans?? annars får ni gärna länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hitta dom i en annan tråd http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/....html?fromint=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts