l)@nn3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 asså har hört att vapen koden från vc ska funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han kanske har importerat det. Känner en som har gjort det. Det där inlägget var lamt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ni som säger "jag fuskar aldrig i uppdragen/storyline" gör ni värkligen aldrig det?? jag tror 90% av alla här gör det. det behöver inte vara något stort fusk. bara att knappa in liv-fusk så lyckas ni döda era fiender, sen kan ni bara låtsas att det aldrig hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) ni som säger "jag fuskar aldrig i uppdragen/storyline" gör ni värkligen aldrig det?? jag tror 90% av alla här gör det. det behöver inte vara något stort fusk. bara att knappa in liv-fusk så lyckas ni döda era fiender, sen kan ni bara låtsas att det aldrig hänt. använder inte fusk överhuvudtaget jo i Monopol poker och Yatsi använder man fusk så förlorar man bara känslan av det aktuella spelet Redigerad 23 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du måste väll ändå fuska någon gång i något (tv-)spel furutom Monopol, poker och Yatsi?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du måste väll ändå fuska någon gång i något (tv-)spel furutom Monopol, poker och Yatsi?? nope helt seriöst tycker det förstör känslan med ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 nope helt seriöst tycker det förstör känslan med ett spel ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ord jag är för gammal för och fuska sa polaren nyss jag är ju nästan äldst här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 handen på hjärtat. senast jag spelade vc så fuskade jag inte iofs jag har inte spelat klart, men ja har inte fuskat en ända gång och tänker inte göra det heller.. för att se hur långt jag har kommit kan du kolla länken i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts