Maski91 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Har nån fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 SÖK! Finns redan topic där det står fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 btw: vad ska du med fusk till? du har väll inte piratkopian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maski91 Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ja vet en som har det hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 säkert du som har.. och lamt att fuska?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ja vet en som har det hahaha!!! Haha fan vilken looser du är, tankar spelet, och fastnat typ på 2:a uppdraget så du behöver fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad ska du mä fusk till, varför spela kopian? vänta tills de släpps istället. Och dessutom är det fegt som fan att fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han kanske vill ha fusken innan han fått spelet och spelar det någon roll om han fuskar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han kanske vill ha fusken innan han fått spelet och spelar det någon roll om han fuskar eller? inte sagt nåt om de, undrar bara om han hade piratkopian.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Man ska fuska på gta..annars är de omöjligt ...i alla fall vapen koden använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Tssss använder bara cheat när man leker inte när man spelar storyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 inte sagt nåt om de, undrar bara om han hade piratkopian.. nej jag sa inte att du sagt det heller. Men några andra sa det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Dumt o ladda ner pirat kopian och jag andvänder aldrig fusk när jag spelar storyn....bara när jag leker effter att jag varvat det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han kanske har importerat det. Känner en som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hoppas nått blir fel så spelat craschar, och att ditt PS2 följer med! Jag hoppas också att det är helt fel på spelet, så du inte kan köra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag? Importera får man väl göra, så varför tycker du den ska gå sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han kanske har importerat det. Känner en som har gjort det. njaa.. det gör du nog inte.. vart skulle han ha importerat det ifrån?? det har ju inte släppts nånstans än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jävla sopor ni som behöver fusk för att spela GTA. Om ni inte klarar att spela det utan fusk så kanske ni ska spela spel som e lättare och som ni klarar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jävla sopor ni som behöver fusk för att spela GTA. Om ni inte klarar att spela det utan fusk så kanske ni ska spela spel som e lättare och som ni klarar av. Eller så kan folk få göra som dom vill. Det är väl fan inte du som bestämmer hur folk ska spela sina spel som dom förhoppningsvis har köpt för sina egna pengar. Den enda sopan är du för att du har en sån värdelös åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Han får ladda ner det om han vill, eller? Det är upp till honom och han har rätt att fråga efter fusk, bara han har godkännt forumets regler! Så sluta upp med det där skitsnacket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts