lulle Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) tror jag inte (jag tror att stjärnorna kommer vara kvar allså), de kommer ju vara kvar även om man byter färg på bilen.. Altsså jag fattar inte det riktigt? Menar dom att man kommer utanför banan eller om man tex flyger in i Las Venturras så kommer det hända?? Men kommer dom då jaga en i evighet så det blir typ som dom e låsta men man kan komma åt dom endå? Om man nu råkar flyga över gränsen till Kanske SF så kommer snuten så bli man jagad till man kanske laddar om eller något? Redigerad 23 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 tror jag inte (jag tror att stjärnorna kommer vara kvar allså), de kommer ju vara kvar även om man byter färg på bilen.. Altsså jag fattar inte det riktigt? Menar dom att man kommer utanför banan eller om man tex flyger in i Las Venturras så kommer det hända?? Men kommer dom då jaga en i evighet så det blir typ som dom e låsta men man kan komma åt dom endå? Om man nu råkar flyga över gränsen till Kanske SF så kommer snuten så bli man jagad till man kanske laddar om eller något? där du har QUOTE'at så måste du avsluta det me ... va säger jag de här för... tryck på BB Code Help under Smiles-arna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) http://www.gtaportal.com/?p=file&id=5353&game=gtasa Ingame film där man bland annat går in till frisören! Redigerad 23 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Fan va tävling hojen ser "biffig" ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 http://www.gtaportal.com/?p=file&id=5353&game=gtasa Ingame film där man bland annat går in till frisören! tack tack tack tack tack tack tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 gutt att man inte trillar av motorcykeln om man är upp och ner i luften mmm gick aldrig i VC med crossen tex.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 fyfan.. jag älskar basket.. kommer vara på basket planen mest av min tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 fyfan.. jag älskar basket.. kommer vara på basket planen mest av min tid.. Det är bara cut-scene. Om du läser svaren på frågorna om SA så står det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Det är bara cut-scene. Om du läser svaren på frågorna om SA så står det det. inget spelande? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jo det e spelande det var en cut scene när smoke och ryder eller vem det var spela basket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts