Weener Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nej det gör han inte. Dom hadde bara klippt så ena stunden var han långt från båten, och andra stunden var han framme vid den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Gryyymma filmer!! vill ha spelet nuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 I en av filmerna gör han en fett cool stoppie, undra om det är enklare att göra stoppies nu (blir nog lättare när man har varit på MC-skola). Den där flippen (volten) som är med i en av filmerna är också ball, nu kanske det äntligen går att göra en riktig volt och inte jobbiga skruvar som i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Såg riktigt coolt ut när han sprang i slutet på Runnig everywhere ( eller vad den hette).. När man kollar att han också använder armarna när han springer =) ser verkligt och tufft ut...Kolla gärna på det om ni inte har lagt märke till're Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag kan inte se filmerna!!! Jag har klickat på det där "Left klick" och sedan "Right klick"...men jag kan ändå inte se dem... :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du kanske inte har senaste windows media player hemladdat..när jag klicka på windowslänken så kommer det upp en ruta med en svart bild..sen tar det nån minut sen visas filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) I den sista filmen på sida 1 så värkar det ju som han är utanför där han "får" vara. Tror ni att poliserna kommer att sluta jaga en där om man srkiver in 0 wanted level fusket? Redigerad 23 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag kan inte se filmerna!!! Jag har klickat på det där "Left klick" och sedan "Right klick"...men jag kan ändå inte se dem... :'( :'( :'( :'( :'( du ska höger klicka på "windows länken" och välja spara mål som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hahaha han simmar ungefär i 200km/t håller jag med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 I den sista filmen på sida 1 så värkar det ju som han är utanför där han "får" vara. Tror ni att poliserna kommer att sluta jaga en där om man srkiver in 0 wanted level fusket? tror jag inte (jag tror att stjärnorna kommer vara kvar allså), de kommer ju vara kvar även om man byter färg på bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 tror jag inte (jag tror att stjärnorna kommer vara kvar allså), de kommer ju vara kvar även om man byter färg på bilen.. stjärnorna kommer att försvinna när man byter färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 håller jag med om som sagt..det är ju klippt.. tycker det ser otroligt läkert ut.. förutom bidl jakten när dom hoppas..bilarna ser så kantiga och plastiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Asså man måste ju va medlem=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Javisst..såg mycket bättre ut än vad jag trodde det skulle göra.. finns två filmer till på gamespot..men man måste vara registrerad medlem där(kostar pengar).. nej det kostar inte pengar... det är om man vill ha ett "plus" konto eller vad man ska kalla det där man får massa andra saker. men vill man bara se filmerna kostar det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Faaan vad heta filmer!!! men fan att jag såg dem, u får jag ju bara ännu mer lust att lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du ska höger klicka på "windows länken" och välja spara mål som... Det går fortfarande inte :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 stjärnorna kommer att försvinna när man byter färg nej, inte om man flyr till en annan stad utan att ha låst upp den... om du läst frågorna rockstar har svarat på så har dom avslöjat att man kan komma åt alla städer i början men att man blir jagad av polisen och att det inte hjälper att byta färg på bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 nej, inte om man flyr till en annan stad utan att ha låst upp den... om du läst frågorna rockstar har svarat på så har dom avslöjat att man kan komma åt alla städer i början men att man blir jagad av polisen och att det inte hjälper att byta färg på bilen... jaja det vet jag läste inte det jag quotade (stavning) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Dom filmerna var något att ha iaf :"> . Nu kan man ju göra 180 stoppie typ, eller svänga när man drar stoppie. Nu längtar man ju bara ännu mera vilket är bra iförsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Det går fortfarande inte :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( under rutan som sjka visa filmen står det rigtcklick eller når sånt... tryck på länken med VÄNSTER musknapp... så borde en annat fönster öppnas. . högerklicka på länken o välj spara mål som. Kan det bli änklare Redigerad 23 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts