kahuna Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Förlåt om det redan finns en tråd om detta...kunde inte se nån men här finns lite filmer från spelet http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/....html?fromint=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag la märke till klippet (Running everywhere)att på slutet så alla som kör bil är typ panik slagna och kör för jäkla konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 grymma filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Javisst..såg mycket bättre ut än vad jag trodde det skulle göra.. finns två filmer till på gamespot..men man måste vara registrerad medlem där(kostar pengar).. Redigerad 23 oktober, 2004 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Förlåt om det redan finns en tråd om detta...kunde inte se nån men här finns lite filmer från spelet http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/....html?fromint=1 Bilen på den näst sista videon påminner en hel del om en range rover Undrar om d e den nya landstalkern det såg ju ut som om de tagit sig ut från los santos utan lov, pga alla poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 taCK!! grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 inget att tacka för...vi är väl alla gta fans här...det man hittar ska man väl bjuda på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 inget att tacka för...vi är väl alla gta fans här...det man hittar ska man väl bjuda på.. Jag hade iofs skrivit de tidigare i ett annat topic. I was first. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag kan inte se på dom, står att jag måste donera pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du måste välja windows media player.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 FASEN NU LÄNGTAR JAG BARA MER ! Vilket J*VLA C* SKÖNT STUNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fan vad coolt det var. Nu vet man hur det ser ut när man simmar iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 gutt att man inte trillar av motorcykeln om man är upp och ner i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du måste välja windows media player.. Har problem med WinMediaPlayer, jag kan inte kolla på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Bilen på den näst sista videon påminner en hel del om en range rover Undrar om d e den nya landstalkern det såg ju ut som om de tagit sig ut från los santos utan lov, pga alla poliser Japp, det är en Range Rover! http://195.149.157.9/ad_pics_new/83/83329_sbl_s.jpg Redigerad 23 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jacker tryck på left click to download under winmedia player och sen på right click to save så kan du se dom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Men det blir bara en genväg tills sidan. EDIT: Nu fixa jag det! Redigerad 23 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ASGRYMMA!!! Fatta möjligheterna till att stunta!!!! GE MIG SPEEEEELEEEEET NUUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 faan villken ful bil don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hahaha han simmar ungefär i 200km/t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts