sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 hej hej jag har hört något om att man kan man ka ta charterflyg mellan städerna. Någon som vet något mer om detta. Det skulle vara rätt coolt tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 alla dessa nya herre gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hmm..ja de kan man kostar 500 om ja inte har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 mm det stämmer kolla bara på officiella hemsidan så ser du det om du klickar på Las Venutas Airport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Har ni sett dom där filmerna på hemsidan också! As grymmt när han flyger över den där stora hönan Ps. Såg nu precis att de ser ut som CJ har en vit hjälm på sig! Redigerad 23 oktober, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 alla dessa nya herre gud Som om du är något äldre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Som om du är något äldre... han kanske menar übernya, det finns ju folk som verkligen inte fattar nånting, däremot finns det ju nya som sköter sig (typ jag (enligt mig själv iaf)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 richarrd man köper egna hjälmar det e inte så att man bara sätter sej på en mc och får en hjälm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Har jag sagt någon annat da!? Ja sa bara att ja tyckt de va coolt att han hade hjälm! Hoppas man tål mer om man ramlar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 det gör han nog hört att man kan köpa smycken också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 fan vad grymt.. första klass.. fast jag ska cykla överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 yeaaaaaaah!..fatta va mkt man kan göra på GTA SA nu!....sj så tycker jag inte om VC så mkt,,,har spela de i snart 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts