keso_crew Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 jag har klarat 226 sekunder på bakhjulet .. om ni inte tror mig så kan jag ta ett foto på skärmen .. hur länge har ni klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 jag tror dig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Med crossen eller? Vilken väg körde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
keso_crew Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Med crossen eller? Vilken väg körde du? Japp, med crossen .. jag fattar inte varför ingen tror mig .. hur lägger man upp en bild här så jag kan bevisa? jag körde på första ön .. började köra vid den stora båten längst ner och körde ända tills vägen tog slut .. hur länge har du kört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Vet inte, inte ansträngt mig så mycket. Men det är ju bara att glida utan gas på bakhjulet och sen gasa vid behov. Typ 950 meter eller nått. Sen slog jag i nån bil tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag tror dig, men jag tror INTE på att erko har gjort wheelie i 6 min och stoppie i 4 min!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
keso_crew Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag tror dig, men jag tror INTE på att erko har gjort wheelie i 6 min och stoppie i 4 min!!!!!!!!! haha, inte en chans att göra stoppie i 4 min .. mitt rekord är liksom 3 sekunder .. helt sjukt svårt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Han kanske trodde att stoppie var att köra vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 haha, inte en chans att göra stoppie i 4 min .. mitt rekord är liksom 3 sekunder .. helt sjukt svårt =) amvänd vespan......... den är framhjulsdriven......det är bara att gasa på.....fast jag kan inte förstå hur man kan svänga så ERKO:hur svänger du på framhulet....(det måste du ju typ göraför att klara så länge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 amvänd vespan......... den är framhjulsdriven......det är bara att gasa på.....fast jag kan inte förstå hur man kan svänga så ERKO:hur svänger du på framhulet....(det måste du ju typ göraför att klara så länge) Hur f*n kan en vespa va FWD då måste den ju styra på bakhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Hur f*n kan en vespa va FWD då måste den ju styra på bakhjulet. inte vet jag....man kan då gasa när man står på framhjulet.....och det verkar ju ännu mer otroligt att den skulle kunna körta om hjulet som driver den inte ens nuddar backen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 ar du testat att svenga med sväng pilarna??? om du inte har gjort det så är det et hett tips... vet du hur man svänger med en bil? när du har lärt dig det så kan du ju prova att göra samma sak när du gör en wheelie med vespan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 inte vet jag....man kan då gasa när man står på framhjulet.....och det verkar ju ännu mer otroligt att den skulle kunna körta om hjulet som driver den inte ens nuddar backen Man glider. Men tänk dig själv att sätta en kedja på ett svängande hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 ar du testat att svenga med sväng pilarna??? om du inte har gjort det så är det et hett tips... vet du hur man svänger med en bil? när du har lärt dig det så kan du ju prova att göra samma sak när du gör en wheelie med vespan gud.....du e sååååååååååå smart S*atans M*ffo..... du måste vara den dummaste här omkring...... kan du svänga när du står på framhjulet med en vespa??? Ps.Pilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag som trodde att jag va dummast men det va jag visst inte one question:hehe.....mobba mig inte nu......men hur bal*en gör man stoppie och whellie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 one question:hehe.....mobba mig inte nu......men hur bal*en gör man stoppie och whellie? Det står ju i hur många topicar som hellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 har ni aldrig testat att svänga eller.... om jag som är den dummaste personen här klarar det borde väll ni också göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Man glider. Men tänk dig själv att sätta en kedja på ett svängande hjul. jo jag har inte sagt att det går i verkligheten....det är ingen som sagt.....men rockstar ville tydligen ha det så ....så du kan ju inte klaga på mig för att jag kan gasa med framhjulet....... fast det kanske inte var så du mena..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts