tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://www.gtagaming.com/sanandreas/qa Det är bara att läsa igenom. Jag lyckades hitta en fråga som hade ställts genom GTAsajten (Alexander Grenberg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Fan det trodde jag aldrig. Undrar om det var tänkt att svaren skulle komma såhär sent... Skoj att en från gtasajten kom med edit: Den här gillade jag: "9. What will be blocking us from entering the other cities/locations? - (Dead at 4 PM) / GTA Network / GTAScraper R*: There is some story wrapped up in this, but to answer your question, a 4 star wanted level any time you leave the areas you've opened. And this particular wanted level you cannot shed with things like Pay & Spray or Police Bribes. This means that you can explore areas of the state you haven't opened, but only with a small army of police officers hunting you down!" Redigerad 23 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 gött för dig.. är du nöjd med ditt liv nu, har du gjort allt du ville uppnå med livet efter denna händelse? jag är bara sååå glad för dig Alexander Grenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fan det trodde jag aldrig. Undrar om det var tänkt att svaren skulle komma såhär sent... Skoj att en från gtasajten kom med edit: Den här gillade jag: "9. What will be blocking us from entering the other cities/locations? - (Dead at 4 PM) / GTA Network / GTAScraper R*: There is some story wrapped up in this, but to answer your question, a 4 star wanted level any time you leave the areas you've opened. And this particular wanted level you cannot shed with things like Pay & Spray or Police Bribes. This means that you can explore areas of the state you haven't opened, but only with a small army of police officers hunting you down!" Ganska konstigt egentligen att man skulle ha "open access" till hela spelytan så fort man blir jagad av snuten. Polismakten borde ju se till att man stängs in på en liten yta med vägspärrar, barrikader o dyl. Eller jag kanske missuppfattade det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Ganska konstigt egentligen att man skulle ha "open access" till hela spelytan så fort man blir jagad av snuten. Polismakten borde ju se till att man stängs in på en liten yta med vägspärrar, barrikader o dyl. Eller jag kanske missuppfattade det hela? Nej nej, du missförstod, tror jag iaf Jag uppfattade det som så, att man måste låsa upp ett område i taget, men du kan åka överallt, men om du åker till nåt ställe som du inte låst upp får du polisen efter dig, fyra stjärnor, och dom stjärnorna kan du inte bli av med på något sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts