okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du kan nog skicka ett mejl dit där du redogör för dina morgonrutiner och ändå få ett proppsmejl tillbaka. Det sker ju per automatik. Exakt, men ändå trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Japp mkt trevligt... Känns som om man gjort en god gärning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Jag vet ett ställe där det går att ladda ner SA... Min kompis laddar ner därifrån.... Jag sa åt han att inte göra det....men han gör det ändå... och det kan jhu inte jag stoppa.... Men jag undrar.... ska jag anmäla vart jag vet att man kan ladda ner spelet ? Varför ens avråda en polare till att ladda ner spelet? Jag skulle bara bli intresserad, fattar inte varför det är sån jäkla tabu över det. Redigerad 23 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Skickade också in nytt och fick grymmaste bilden i retur! Kan du inte lägga upp den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 ja gör det shyrra ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) bilden funkade inte Redigerad 23 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Vad står det i proppmailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Thank you for contacting us with information about piracy and leaked information. We really appreciate your support in helping to protect the integrity of the game, the hard work of Rockstar North and the enjoyment of Grand Theft Auto: San Andreas by fans across the world. Your assistance is invaluable to us in this. Thank you again and we hope that you will enjoy playing San Andreas as much as we have enjoyed making it. - Everyone at Rockstar Games fick värsta coola bilden Redigerad 23 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag vet ett ställe där det går att ladda ner SA... Min kompis laddar ner därifrån.... Jag sa åt han att inte göra det....men han gör det ändå... och det kan jhu inte jag stoppa.... Men jag undrar.... ska jag anmäla vart jag vet att man kan ladda ner spelet ? vadå? ladda han ner det till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hur ser bilden ut? Beskriv den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 alltså det sitter två killar vid ett bord och så ligger det en pistol på bordet och en håller i en uzi och den andra ser ut som en m16 så håller en av dem i pengar och så står det en ölflaska på bordet sen är det ett litet rockstar märke i bakrunden och så står det san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 precis så vare för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Typ den bilden.. fast ihopsatt. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gtsa1.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jaa exakt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 JAg har också tipsat dem och jag fick också ett mail tillbaks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 är den men den killen med m16 har inte två vänsterarmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 BAAAAHH!!!! Jag trodde det var en in- game bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 trodde jag med först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts